emisss

Alla inlägg under juli 2011

Av emelie - 5 juli 2011 11:45

Så här gör du :

  1. Häll i ca: 5-10cm kaffe beroende på hur mycket kaffesmak du vill ha. Ta en rättså stor och avlång mugg helst.
  2. Häll i tre-fyra rågade skedar o'boy, beror också på hur mycket smak du vill ha.
  3. häll i mjölk upp till kanten, eller ah så mycket du orkar dricka upp.
  4. Klart! passar perfekt till frukosten, fikat, mysstund ppå ballen, ja vart som helst. Såå himla gott :)

 

ser inte värsta gott ut men de är de!

Av emelie - 5 juli 2011 09:56

HEJSAN!!

Vaknade idag av att de var några jävlar och borra så jävla jobbbigt och bo i ett område där dom bygger i !!!

Men iaf igår fick vi inglasning (Y) skit najsit! Men delade tiden när dom hållde på med att sätta allt på  plats så var jag hos emma sen skulle jag hem och hämta bad kläder sen drog vi till årsta med hennes pappa som körde sen hennes syrra och Ida !

Nu sitter dom på tåget till åre men iaf ska inte berätta hela doms liv här liksom !=P

sitter nu på balkongen och så jävlit najs försöker fixa bilder in på datan men de går typ inte.. aja får göra de nån annan dag orkar inte nu..

Inge fint väder här nej monligt också.. jag som vill njuta av sommarlovet åka och bada och sånt men de går liskom inte med de här vädret !

Nu står wilma(en hund) och gnäller..juste igår kväll så satte jag och tess oss på balkongen och käkade skorpor och drack nån baldning ska lägga upp ett tips snart..

men nu ska jag fixa de och även lägga in ett par låtar..

ses sen !


ILOVE BILDEN!!!  

Av emelie - 2 juli 2011 14:40

I know att jag intre har bloggat men njuter av sommaren !!

Eller gör inte ni de ?

De blir ju inte så mkt bloggning dåra =P

Nu väntar jag på att folk ska komma Pappa fyller år Gammal gubbe nej skojja bara haha men iaf Emmy, Anders, Helena, Farmor kommer vet inte om de komemr nån mer har ingen koll =( Vid kl 12 idag gick jag och mötte Gaja och EMelie <33

Sen typ ringde några andra och bah kom hit så vi kör nått vi bah aa de kan vi väl..

men iaf så var vi där sen drog dom för att dom skulle och bada sen skulle emelie nånstans så alla drog hem men var ändå tvungen sen drog jag hem och typ bytte om till en klänning haha men iaf och la på lite smink igen.. =s

Men snart kommer alla *=D 'Pappa har även startat grillen =P

ikväll kommer även tess tydligen mamma sa de nyss typ

NU LIGGER KÖTTET PÅ GRILLEN=D



Erica lycka till på jobbet, är så himla stolt över dig ! <3


  Sminkngen idag och ett litet smakprov av klänningen   Jag på östnora i söndags =D

Ovido - Quiz & Flashcards