emisss

Alla inlägg under november 2010

Av emelie - 24 november 2010 20:32

Av emelie - 23 november 2010 21:09

Heej och kanske god natt

ska till handen på fredag med becca kanske amanda och kanske tindra

se om jag hittar nått till lördagen ska på födelsedagsfest hos min kompis

LÄNGTAR !!! men nu ska jag ta mina saker in i rummet får väl ta en ducsh imorrn på morgonen ska till dr och lämna mammas bil sen ska vi och hämta mina böcker iskolan så jag inte ligger efter ! <3

men ska börja tänka på refrengen (att gå och lägga sig med ett annat ord ! )

ses imorrn antagligen efter eller före jag åker och så

GOD NATT


  HAHA

Av emelie - 23 november 2010 19:32

NY HEADER '!!!!! <3


  Vad tycks ? <3

P.S bloggar innan jag går och lägger mig ! <3

Av emelie - 23 november 2010 14:59

Heiii !!   

Kommer vara hemma varje dag för jag har hosta

tappade nästan min röst igår tur att man kan skriva   

Pratade med tess igår i 4 och typ 40min   

Asso vi vet vi har inget liv men ändå

jag lockade håret lite för mamma hade ljusparty ni vet partylite ?:P

Och dom renoverar här så dom grävde typ av tv sladden så ja jag blev skit förbannad för ung & bortskämd och svenska hollywood fruar var i går -.-''

men  har tittat på de idag ist .

Men ja ska inte göra så mkt idag om jag mår bättre till helgen så ska jag och becca åka och shoppa ser framimot de !   

 


  Jag i lockit hår söt ?

Peace and love !    

Av emelie - 20 november 2010 22:34

Ja nu är de nog god natt som gäller!!<3

Jag tror att jag börjar att bli sjuk :(<3

Skypar med tess ! Iloveyou ! <33333

Men min näsa bara rinner och mitt vänster öga

typ får tårar 1gång i sek  och har ont ihalsen och i magen :(((<333

Men bloggar i morrn

God natt ! <333


  I LOVE YOU !! <3<3<3<3<3<3<3<3

Av emelie - 20 november 2010 11:00

God morgon !  

Nu har jag gjort iådrning mig och så

vad händer idag ? Jo jag och mammi ska till ikea :D <3

men slänger in outfitsen nu sen ska fixa till rummet och så :D

Har du nån smart ide när man ska städa rummet så man kommer igång ? <3

skriv kommentarer mkt roliger och blogga då ! <33

Ni/du får ha en super dag

P.S håller på att bli sjuk hoppas de inte blir värre ska boka tid hos dr :( <33


  outfitsen idag ! <3

tunika -KappAhl

legings-gina :P

aa de var väl de

PeAcE aNd LoVe     

Av emelie - 19 november 2010 21:46

Heiii ! <3

Vet har inte bloggat men men de skiter vi i   

Kan berätta min vecka :P

Måndag : skola och utveklingssamtal gick skit bra

gick igenom allt har inget negatift sen typ skjutsade mamma

mig och elin ner till åbyG.Hade skit kul Elin den dagen kmr jag minnas :P<33

Tisdag:Skola gick till åby typ bråkade med en tjej fyfan men hon är ju fan störd

jaja de var väl inte så mkt mer :P

onsdag :nån orgentering i skoolan sen nått tråkigt disco men log ändå mkt jobb i de så får väl säga tack så mkt :P<3

torsdag : hände inte så mkt :P <3

idag :skola Draman var fan bäst sen gynastiken hade vi som nått styrkepass ******* du fick ditt asmaanfall idag fy fan vad jag var rädd att nått skulle hända men de löste sig ändå :Osen åby med bästa elin och wilma sen hem och så sov jag i 2 timmar sen åt jag sen ja blev klockan mkt så då blogga jag

Men då har ni hört min vecka

föresten ska jag få en rosa kamra +massa pengar ,smink,spel ett till**** i julklapp och biobiljetter 2 st ska ta med en kompis kan inte säga vem för hon läser bloggen ska bli överaskning !<333

okej blev långt men skitsamma ska sluta nu nog får ni ont i ögonen eller ?skojja !

lägger bara in två bilder men bloggar mer i morrn ska ut till mor min och göra nått palla sitta vid datan ska kanske städa upp i mitt rum nu :P <33

 

  Älskar din bästavän fyfan vad vi hade kul ! <33


  Saknar dig bästavän ! <333 VI TVÅ TILL DÖDEN ! <333333333333333333

Av emelie - 6 november 2010 20:03

Nej men tjaba !  <3  

ligger i sängen med bästa emma <33

men bloggar lite senare ikväll/natt

MEN ALVEDON FÖR FAN   HAHA

men ni kan få se bilder på mig/och henne !<33

    Dagens outfits :

  Svart linne - Jc

  SSS mjukisar -fått av ebba eller amanda   jag och emma med lite godis  :P <333


Ovido - Quiz & Flashcards