emisss

Alla inlägg under december 2010

Av emelie - 31 december 2010 01:00

Hellu ! <3

Ligger vaken som varje natt nu då -.-´´

Becca kommer imorrn och firar idag

berättar mer sen tänkte göra en video blogg imorrn

idag eller rättaresagt igår ^^ så var jag i handen

hittade en nyårsklänning från lindex visar imorrn

aa men tänkte lägga mig nu ska städa imorrn och fixa mig det tar ju en stund

men som sagt gör en videoblogg då :P

Ses senare idag ^^ :D


  AA jag just nu men vi ses puss  

Av emelie - 29 december 2010 20:06

Sha Sha !! <3

Sitter nu vid datan och messar lite kulkul

Åkte och shoppa med mormor och mamma idag hade rätt så

kul men jag hitta en vit blus men den var förstor åå blev skit arg de

fans inte i en mindre storlek !   

Tog kort på några av mina julklappar ska lägga upp den

snart mm.

ÄÄ jag vet att upptaderingen inte är så himla bra men ska fixa de

men jag bloggar mer i kväll !

Imorrn åker jag kanske och shoppar med becca naiz   

ska kanske fixa naglarna då och köpa dans skor börjar ju på dans

v.5 onsdagen kulkul men du nu ska jag ladda upp bilderna !

hej då !   


De jag fick i julklapp ! :D

  för er som inte ser vad de är det är

ett smycke skrin,en platt tång sen lite andra saker till,en rakaparat,twiligt böckerna.säsong 1 av solsidan ,justin bieber saker ,2.500 kr,parfym adidas ,lite halsband och armband på bilden men fick ännu mer men det fick inte platts ! :/

Av emelie - 28 december 2010 10:35

Av emelie - 27 december 2010 13:33

 teessyy.blogg.se GÅ IN !!!<3

Av emelie - 24 december 2010 10:00

Godmorgon !

vaknade nu och såg att mamma var vaken så! :D

Jag och min bror får alltid öppna ett av paketen på morgonen

sen resten på kvällen .Spelade bingo igår ni vet uppesittakvällen

var ett nummer i från en bil, resa m.m

Men idag så ska vi äta lite julmat och så farmor och några till

ska komma sen är det paketutelning Ja ni kommer få se de kanske

imorrn får se hur mkt klockan blir men aa ville igenkligen bara

önska er en god jul och ett gott nytt år ha en fortsatt bra dag !

PS.bloggar under dan :D

Av emelie - 20 december 2010 20:00

Heii Bloggen ! <3

Ska titta på Ung & Bortskämd nu !

har inte gjort så mkt idag har bara tisdag

imorrn och halva onsdagen i skolan sen har jag 20 dagars

jullov !!!!!!!änkligen !!!   


lägger utt outfitsen idag ska blogga så mkt jag kan på jullovet men jag

kanske åker till åre och däär blir det inget men ska ta bilder iaf !


  Strumpbyxor-vetefan

  Linne -JC

  H jacka - ginatricot


Ha en forsatt trevlig kväll du med   

Av emelie - 20 december 2010 19:30

Asso du är så himla modig min lilla gibbe !  

YOU AND ME !!


 

Av emelie - 14 december 2010 07:22

kolla på denna !!! <3 kommentera alla inlägg och ni kan maila mig på smsbruden@hotmail.com


Ovido - Quiz & Flashcards