emisss

Alla inlägg under juli 2011

Av emelie - 26 juli 2011 12:46

God morgon ! =D

Vaknade halv 11 idag tog täcket till min datastol och satt mig vid datan var as trött !! men har duschat och sånt nu ! Ska till läkaren 13.15 min tid jag har hos han är 13.30 men aja de här bandet jag skulle ha i till idag ramlade ut idag sån tur skulle vi ju ändå till läkaren idag ni fattar inte hur mkt de hjälpte imot värker asså ska berätta i ett annat inlägg som kommer imorrn ! =P

Ska iaf bädda sängen ta ut lite pantburkar ur mitt rum ! <3


  Titta vad fint.. not men koftan är fin irl ! <3

Av emelie - 25 juli 2011 22:08

Hellu ! <3

Sitter och kollar på jersey shore så jävla bra program !! men iaf messar lite och chattar fick reda på att jag och min lilla älskling ska vara på onsdag =) <3

Hällde även i alsolsprit i örat nu fy fan vad jag hatar de här så jävla jobbigt !!!!!!

Tur att de kanske är över imogon ska somsagt till läkaren och titta till allt och så men vi hörs puss kanske blir ett litet inlägg senare ! <3


  En bild -osminkad..

Av emelie - 25 juli 2011 19:51

TJEna ! <3

Kom hem för typ en halv timme sen från emelie vi gick till din mat och köpte hello kitty läsk eller de är hallonsoda xD men sen drog vi hem till henne så kom auror och isak sen efter en stund kom linnea och så efter en stund när vi inte gjorde nått kom jag på att vi kunde köra kort smart som man är =P Men iaf sen skulle dom äta och jag drog hem =) så nu sitter jag här och kör HeyTell med Emelie =) Skit roligt.. <3



  så ser de typ ut..

Av emelie - 25 juli 2011 12:39

Snart kommer Torres och jag ska gå och borta tänderna ni ska bara få se min facelook !


  Kommentera vad ni tyckte om facelooken , tack ?

Av emelie - 25 juli 2011 12:30

Hej ska vara med torres idag  mys!! <3

Vet inte vad vi ska göra men sitter och säter mina nudlar nu =) <3

Har ingenaning vad jag ska skriva helt onödigt inlägg <3

Och de är dåligt väder här också men de stör mig inte för jag får ändå inte bada =(<3



  Min sötnos <3

Av emelie - 25 juli 2011 11:59

God morgon ! =D

Tittar på tv 3 nu där dom håller en tyst minut åt norge så gulligt tycker jag.

Jag ar inga anhöriga i Norge men vet folk som har de och mina tankar går till Norge !

Tycker de är så jävla dåligt av den här mannen att bara åka ut till den hära ön och bara sjuta barn men dom har tydligen inte hittat 5 av dom de stod igår men kan inte gå in för att de håller en tyst minut där också på afronblandet...Men tänker inte skriva nått om min dag i detta inlägg de känns ju förfäligt att göra de!!!!!

Puss till er läsare och NORGE!


12:08-såg nyss på aftonbladet att anders behring breivik har mördat mins 93 !!!!

ÅÅRÅGÅÅÅERDÅDSPå blir så jävla arg och ledsen tänk alla som har förlorat nån åå heregud måste avsluta kommer böörja gråta snart annars ! 3


 

Av emelie - 24 juli 2011 19:13

Tjena mors ! <3

Har inte bloggat så mycke idag pgr. av att jag har tittat på film och sånna saker..

men iaf imorrn ska jag vara med emelie och så ska fixa lite tidinställda inlägg så ni som inte gör nått kan läsa ;D Men aja har ni nått ni vill se mer utav ibloggen så kan ni ju kommentera =P <3 Åt även mat de blev pasta och nån slags sås med bacon i =D skit gott =D Men aja ska fixa och trixa nu puss <3Jo juste för en stund drack jag kaffe,o'boy och mjölk =) <3

Har sjukt ont i örat nu ska gå och ta en alvedon.. <3


 


Här har ni en bild =D

Ovido - Quiz & Flashcards