emisss

Alla inlägg under juli 2011

Av emelie - 12 juli 2011 11:30

Idag får ni ett tips en bra start på dagen ?

nu kör vi !


 

1. Är en mjölkkräm som du lägger i ansiktet med pads/bommul..

låter den sitta 10-15sekunder .

2. Efter du har gjort de ska du ta bort krämen med nr 2 och de är som ett ansiktsvatten som du häller på pads/bommul och drar bort mjölkkrämen !och låter de lufttorka!

3.är en dagkräm som du lägger i hela ansiktet och nu är de klart!

De som är de bästa med produkterna är att dom funkar till alla hudtyper=)

  Varför inte göra de här när du sitter i soffan ?

Iaf man gör de 2 gåänger om dagen morgon och kväll =D

Av emelie - 12 juli 2011 10:34

God morgon !

Vaknade för en liten stund sen. Så nu börjar jag dagen med nudlar och en kopp te asa gott =D Men nu ska jag fixa klart allt =D <3

Vi hörs <3


  Tummen upp =P<3

Av emelie - 12 juli 2011 00:43

imorgon 11.30 får ni ett tidinställt inlägg =)<3

Av emelie - 12 juli 2011 00:17

så ännu en dag avslutad en underbar dag men även en av dom jobbigaste på året kommer även bli de om några dagar för de är då den hära släktingen fyller år men de tar jag då.. iaf vi åt sen far vi ner till kyrkan och tände ljus för min gammelfarmor skit jobbigt..ni som har mig på fb har ju sett den bild från minneslunden och så men aja idag händer inte mkt bara chilla ! men aja hej då sov gott ! <3


 

Av emelie - 11 juli 2011 01:00

Hej bloggen, när jag kom hem satte jag mig vid datan efter några timmar så åkte jag me mamma för hon skulle hämta pontus och hans kompis som varit och badat..

sen skulle dom lana så dom skulle göra de hos pontus kompis..

sen typ kom erica  och åsa och vi fika och lite så sen gick vi ut med hundarna sen inge mer.. Jag har målat naglarna vi 23 och blev klar 00 då räknar jag me att de skulle torka och jag har två lager och som vissa vet måste de torka emellan åt eller måpste och måste behöver de inte men de blir bäst då !<3

De blev ett rosa nagellack både på händer och fötter =D

Idag blir de nog ingen bloggning för att de är en släkting somm fyller år och hon är i graven (kan bara inte säga de andra ordet sorry <3) men såär de och jag ska ner och tända ljus för mig och bror som att han är borta  men jag skulle iaf skriva en text på dayviews och de gick inge bra eller tillslut efter 30 min inte lång bara 4 meningar men jag började ju gråta och allt så idag är de en jobbig dag trots allt man gått igen om detta i ca 6 år .. <33333333333333333333333333333333333333333333333
33333333333333333333333


R.I.P


 

De här är nagellacket!!!


  PUSS TILL DIG GAMMELFARMOR !!! <3333



Av emelie - 10 juli 2011 16:45

Hallo !!<3

Orkade inte blogga imorse var helt slut sen igår ska berätta bloggade inte mkt igår bara ett litet videoinlägg men aja, gjorde de jag sa i den videon och senare typ vid kl 7 så drog vi till rudan och bada hundarna fast hundar inte får badaq där busigt.se haha men vi gjorde de och även jag och Erica badade vi simmade fram och tillbaka 50m varje gång och de blev 150 m rätt skönt var de =) as varmt i vattnet mins 25 grader vad de =D sen hem och duscha Träffade på mammas kusin i huset bakom trevligt men stod i underkläder och adidas kofta över kände inte mig riktigt trevlig men kul va de juste hade ju iunga badkläder med mig dum är man jue ! =D'

Idag så vaknade jag senare vad jag brukar men iallafall så orkade jag  inte göra nått förjade klä på mig vid kl 13.00 ungefär eller nått sen typ satt jag mig och kikade runt på datan men orkade inte blogga måste bli bättre på de!

Men sen för nån halvtimme sen så följde jag me mamma och handla och nu står hon och gör middag för mig blir de pommes och biff =D

Ni får mer inlägg sen !

Btw, GRATTIS MIN LILLA SÖTNOS ELIN SOM FYLLER ÅR IDAG GRATTIS GUMMAN !! <33333


 

eloo.bloggplatsen.se


Av emelie - 9 juli 2011 22:41

Av emelie - 8 juli 2011 23:55

Hej ! <3

Mår as dåligt just nu har jätte onte i huvudet !

messade med älskling för ett tag sen och han ska ju vara borta i 2-3 veckor men vi ska träffas så fort han kommer hem drar även till skara i slutet på juli så de ska bli najs men de är ett kanske men hoppas och de blir särket så men nu ska jag titta på en serie och sen görsöka sova ! =D

Sov gott så hörs vi imorrn ! <3


  Saknar dig <3333333333333333333333

Ovido - Quiz & Flashcards