emisss

Alla inlägg under juni 2011

Av emelie - 30 juni 2011 10:52

Hej vad händer jo jag sitter bilen på väg till mormor och morfar på muskö =D Mamma bah pappa fyller är på lördag Pontus bah fy fan vad du är äcklig haha ingen av oss fatta.. Men nu ska vi snart in i vatten tunneln som är skit lång =S puss =D<3

 
Av emelie - 28 juni 2011 13:15

Av emelie - 28 juni 2011 11:30

Hellul ! <3

sitter vi pappas data har gjort de en stund men idag bär de av till rampen om ca 30 min men ska hinna sminka mig och fixa i rummet så ska göra de snart.. <3

lägger in lite musik inlägg medans kankse drar hem och käkar sen och då blir de inlägg ! okej hej då ! <3333


  Love you

Lycka till på Torsdag du är bäst min sötis !!!! <3333333

Av emelie - 27 juni 2011 22:56

  HAHA mjölk för 1kr dock dåligt datum men ändå..   Badade här typ den 14 juni haha efter.se <3   Daltons halvbror titus ! <3     Sprickan på skärmen..   Jag för några dagar sen 

Midsommarafton..<33

             maten men jah kom på att jag skulle ta kort när jag typ börjat äta..=P        Rampen idag =D   Its superstars!   PEACE!!!!   Wilma på öran idag   Söt vovve  Jag och erica för några veckor sen !

varsegod för bildbomben de kommer mer bilder nån annan dag men orkar inte ladda upp skit jobbigt ! <33

Av emelie - 27 juni 2011 22:42

Hellu !! <3

Har inte orkat blogga så mkt för de är bra vädere och så men iaf .

Igår var jag på östnora och bada men Emma,Pontus och tess men de blåste så j*vla mkt men tog iaf ett eller några dopp, de var 16 grader.. men skit samma ska kanske till mormor och morfar någon dag här när de är bra väder och när de inte blåser där nere på sjön.. Idag har jag vbarit på rampen med Gaja,Natalia,Oliver och några andra ska dit imorrn igen och träffa dom men iaf ska göra någa inlägg till er =P

Ni ska äver få bilder i nästa inlägg så ni vet men vi hörs !! <33


  Här har ni en bild ! <33

Av emelie - 26 juni 2011 10:24

God morgon ! <3

Idag väckte solen mig eller de gör den ju varje dag.. men de är bara för att jag måste skaffa en rullgardin för de är så j*vla ljust på morgonen utan solen -.-

Men iallafall snart kommer Emma vi ska hänga lite ser ut att de blir lite fint väder men de blåser ser de ut som iallafall.

Men nu ska jag sätta på mig strumpor och så sen kommer Emma ! =D<3


Imorrn blir de att träffa Gaja ! <3

see you later ! =)<3


R.I.P  Geno   


  Sötaste Hunden ever !! <33

Av emelie - 24 juni 2011 11:23

GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPPA !!!!

idag blir de gäster här typ Anders,Helena,Thomas och Dennis som kommer vet inte ifall Åsa kommer men vi får se Erica är sjuk =( Krya !!!!<3333

Men i alla fall så ska vi ha jätte mysigt och grilla spela spel och sånna saker snart ska vi å ner i förådet och hämta bord vi ska ha långbord typ!

Grilla ska vi också göra !!

Men jag visar er min outdit när min dator kommit men ni ska få se facelook i alla fall.

Oj juste igår så målade jag mina naglar med orange färg skit snygg !!! (dick låna av tess Tack!!!) 


Ingen fin bild men i alla fall !  

Sminkningen ser mkt bättre ut i verkligheten !!! <3

Puss ! <3


Av emelie - 23 juni 2011 21:15

hej sorry för att de blev trippelinlägg men de blir så med min mobil..

Men iaf de går segt nu måste byta flik för sitter och har hjärtkrig med älskling men vi gör sånna här § istället för <3 för att jag sitter vid ett engelskt tangentbord (min brors)Men iaf idag drog vi till donken och åt men åt typ inget var mätt.. sen så

drog vi till willys och storhandla för imorrn,sen tog vi en tit för bi ö&b typ sen far vi hem och packa upp allt jag hjälpte till en liten stund typ sen så satte jag med mammas data men de gick skit segt kunde inte göra nått så jag gick in i mitt rum och tittade på tv sen efter en halvtimme kommer pontus och tess in och bah vill du ha nått från handen jag bah nja vet inte sen så slutade de med att jag och tess åkte och jag hittade ett halsband och armband till imorrn .

juste en bildbomb kommer när min data kommit <33333


har ingen bild =(

Ovido - Quiz & Flashcards