emisss

Alla inlägg under april 2011

Av emelie - 27 april 2011 07:30

Drar typ till skolan nu !

Tog tid att vakna idag har ju inte vaknat så här tidigt på typ

2 veckor fett jobbigt jue men hinner inte skirva nu ska borsta tänderna

och sen dra till skolan blää vi hörs =)<3


Av emelie - 26 april 2011 21:22

Shaa !!

Just nu har jag precis fönat håret och fixar mig för att lägga mig i

sängen och titta på BB har ju liksom skola imorrn =(

Men de ska bli skönt att komma till sina rutriner + träffa alla sköna

polare !!Har saknat dom massor!!!<33Och så får vi inte glömma min underbaraste

wilma och sötis !!<3

Men okej de blir tidinställda inlägg imorrn hinner typ bara hem äta mellanmål

och sen sticker jag till dansen typ sen kommer jag hem duschar och äter typ

men aja ska få en ett par inlägg under dagen !

Men iaf idag har jag typ först vaknat tog en stund att fatta att klockan typ var

halv 11 men aja sen la jag mig med datan och glodde på tv ooch myste med min

hund sen efter typ 1 och halv timme så gick jag upp och städade hela lägenhete

damsög och så utom pappas datarum och mitt brors rum men restan städade jag =)

Sen kom mamma och mormor hem med donken åt mig GÖTT !

Sen efter typ en timme så åkte jag och mamma till pappa och fixa mammas

bil tog massor med bilder men jag orkar inte lägga upp dom nu då men aja

och sen åkte vi typ till prem fyllde på med luft i däcken sen åkte vi hem fika medÅsa sen bara tagit de lugnt nu är så trött !!

Men aja ska fixa ett par inlägg Puss och sha! <3


  Mina nya solglasögon !! <33

Köpta på Bik Bok - 49 kr !

Av emelie - 26 april 2011 13:54


Ps. är lat orkar inte lägga in bilderna i datan från 9oogår men jag ska !

Av emelie - 25 april 2011 09:10

Hej !!

Sovit gott ? de har jag iaf jag och steff somna vid typ 3 för att vi

skulle till handen idag och så

Så ni vetatt de inte blir nån bloggning idag eller när vi kommer hem typ

nu sitter vi och fixar oss för hennes låssaspappa ska typ ska köra oss dit dåra

men de kommer bilder från dan sen typ och aa men ska bara lära mig att

fixa allt =)

Men vi hörs sen ! <3


vi nyss!  

Av emelie - 24 april 2011 23:14

Hejsan !

Som vi visste skulle de inte bli nån bloggning idag men aja

nufick han sin efterlänktade Iphone 4 och då ficka jag hans htc och

mitt rummer är 07........ haha de vill ni veta va ?

Men aja jag och stegg ligger och tittar på Sommaren med göran

eller steff jag sitter vid datan och glider runt hon slaggar här inattoch imorrn blir de nog handen vi ska shoppa lite saker sen sätta oss på ett fik och så de kommer bilder från imorrn då =)

Hade spelat in värsta videobloggen men sen bah så har min bror glömt att man måste ha en sak idata för att kunna ladda över de men de fixar vi morgon

och då blir de lite saker =)

Men de kommer nått inlägg till ifall de händer nått roligt =)

PUss ! <33

Av emelie - 24 april 2011 12:45

Om 15 minuter börjar de här så aja

men vi hörs sen ! <3


åå drömmer mig bort !


min gamla header ! <3    

Av emelie - 24 april 2011 09:54

Hejsan ! =)

Ligger i sängen med datan över magen och en hund på benen !xD

nej men han typ sover (sötnos )

Men idagär de konfirmation = typ ingen bloggning men jag ska ta bilder

med mammas iphone så de kommen en fin bildbomb från de på min outfits

och facelook sen på sakerna här hemma innan alla kommer och allt blir överstökat =)

Men aja har varit uppe sen 8 och hjälp mamma men att hacka grönsaker och sånt

najs ju !

Sen om ungefär en timme ska jag typ upp till erica för vi ska typ sminka oss och

sånt.

Shit vad jag säger typtyptpytpytyp haha aja skit samma men nu håller

mamma,pappa och Pontus fixar i vardagsrummet vi ska ha långbord där !

Ska hjälpa henne med att dekorera allt älskar de !

Får även vara som värsta stylisten här hemma alla frågar mig hur ska jag ha de ?

Emelie kom och hjälp !! och allt haha jag bah haha okej så och så dom bah så här

jag bah aa !haha !

Men nu ska jag dra ni får klara er med ett tidinställt inlägg underdan ! =)

PUSS!


inge smink nu jue ! <3  

Av emelie - 23 april 2011 21:15

Ovido - Quiz & Flashcards