emisss

Alla inlägg under oktober 2010

Av emelie - 28 oktober 2010 14:24

Hej ! 

Tänkte att jag skulle börja med hiss

och diss ! :D

men de blir andra bilder för jag

sitter vid olika datorer kan berätta senare men

nu börjar vi med hiss och dissar !  


Två dissar !

* Falska vänner !

* Droger



Två hissar !
* Äkta vänner !

* Sommaren !

Av emelie - 27 oktober 2010 15:58

HEEJ sorry att ja inte har bloggat men har inte min

mobil elr data mobilen är på lagning och

datan är het jävla paj med internät

men jag åter kommer när min mobil kommer

då kan jag blogga från mammas data med bilder

tycker att inlägg utan bilder är as tråkiga hoppas mobilen kommer

vecka 44 ses

puss puss !   

Av emelie - 8 oktober 2010 22:41

veet har inte bloggat men folk har sårat mig vi har bråka väldigt mkt så har inte pallat bry mig men aa skulle ha utegångsförbud och dataförbud sen fick mamma läsa vad vi hade skrivit  då såg hon att de var den andra som börja :P

så aaa lyssnar typ på musik såklart justin bieber   

men aa har inte nått mer att säga :D <3333333


  PEACE AND LOVE !! <333

Ovido - Quiz & Flashcards