emisss

Alla inlägg under juli 2011

Av emelie - 19 juli 2011 23:54

Tror de blir god natt för mig nu har så sjukt ont i huvudet..!! men aja ni får ha de bäst! <33333


 

Av emelie - 19 juli 2011 23:14

Hellu !

Sorry för dåligt bloggning men igår var jag med Emelie och Gaja =P

Vi drog till handen och så åt på tacobar handlade en top på gina ni vet särket vilken ;Dsen provade vi bara kläder på hm men hittade en så jävla snygg tröja så jag och mamma ska åka dit nån dag =D

sen typ vid halv elva så bestämde vi oss för att vi skulle sova hos emelie så gjorde vi de och så vi var vakna till 3 halv 4 asa mysigt !! Sen idag så var vi och bada åkte vid 2 och kom hem kl halv 7 =s <3 As mysigt men har inte tagit så mycket bilder men några fick jag ju =D love you ! <3


  I bilen på väg till mormor och morfar i söndags..<3   Hoppbild =D Den tröjan jag snacka om =)<3 


Av emelie - 18 juli 2011 13:30

 

Som ni ser på bilden så har man den på

tangentbord eller telefon med knappar ,

Man gör alltså rent under och så med den

rekomenderar den sjukt mycket! =)




Tidinställt ! =D

Av emelie - 18 juli 2011 13:00

Så god morgon =D

Har städat hela mogonen de behövdes så himla skitigt rum man kan ha nä de har jag inte men de var lite småsaker som behövdes fixas =P

Idag har jag planerat att jag ska vara med Emelie och Gaja bra start på veckan =)

Sitter och väntar på att Emelie ska ringa =P Men Ni får mer inlägg sen.. <3

Puss <3



Jag nyss.. "/ 

Av emelie - 18 juli 2011 00:32

Sorry för urdålig uppdatering!!

Men ``igår´´ så åkte jag,mamma och Gaja ut till mormor och morfar! =D

kom dit vid halv 1 och kom hem typ kl 6 men iaf asa roligt där jag och gaja tog massor med hoppbilder men ni får dom imorgon kväll eller nått för att jag orkar inte lägga in dom i datorn nu.. men iaf när jag kom hem åt vi sen ringde Gaja och undra om jag skulle me till rampen jag tänkte men de kan väl vara najs men aa nja kanske lite men inte mkt... Imorrn blir de Gaja och Emelie saknat den bruden! <333333

Men bloggar innan jag drar och träffar dom imorrn eller idag ! =D

Juste är sjukt trött men ändå sjukt pigg så den här natten börjar bra !!

Längtar till den 24 =)<33333333

Puss och godnatt för er som ska go och lägga er!


 


~Gammal bild~


Av emelie - 16 juli 2011 01:21

sitter och chattar med älskling och så måste vara as tyst har rummet mittemot mamma och pappa så de är bara vägg imellan och har datan vid den väggen men aja skulle gå på toa och så och de var fanemig bläcksvart hahahahah asa svårt att gå!! Mamma vill att jag ska gå och lägga mig ``tidigt´´ så att jag inte sover länge för hon typ väcker mig annars vid 11 men de skiter jag i !!!

Idag ska jag vara med Emelie och Gaja !! As länge sen jag träffade Emelie eller de var för en vecka sen =P Men de är länge för mig <3

Emma ska väl åka snart hon ska till frankike i 3 jävla fucking veckor ! <33333333333333333333333333333333333333333333333
33333


 



Av emelie - 15 juli 2011 18:15

Hellu inget har hänt här idag men ska lägga upp bilderna nu (dom är ifrån igår och andra dagar!)=D<3


                                                     

Kommer sakna dig sis !! <33333333333333


Orkar inte skriva under så ni får bara bilderna!! <33

Av emelie - 15 juli 2011 16:15

1. Har du nånsin varit kär? - JA!!!<3

2. Tror du på kärlek? - ja?

3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - mm..

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - nja

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - vet inte

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nej -.-

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? - jaaa

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - nej..

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - det vet jag väl inte?

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - aa

Tio Har du nånsin

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - nej

2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Ja!!

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - jaaaa!

4. Har du hoppat bungy jump? - nej

5. Har du nånsin varit med i en olycka? - aa

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej?

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - jaaa!

8. Har du nånsin gått på bio ensam? - nej ;P

9. Har du nånsin tyckt att världen suger? - jaa ;(

Tio Känslor

1. Saknar du någon just nu? - självklart!

2. Är du glad?- ja

3. Är du fundersam? - nja

4. Är du uttråkad? - jaa!!!

5. Är du tysk? - nej?

6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - aa

7. Gillar du någon just nu? - a ÄLSKAR!!!

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? - 16.15

2. Namn? - Emelie

3. Vart bor du? - Haninge

4 Hur många barn vill du ha? - venne

5. Vill du gifta dig? - i framtiden!

6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - wtf??

7. Har du ätit sushi? - a

8. Favoritglass? - många !!

9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - äter inte flingor..

Skulle

1. Skulle du vilja vara längre? - nja...

2. Skulle du vilja väga mer? - mindre

3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - nej -.-

Kan

1. Kan du röra på öronen? - nope

2. Kan du slicka dig på näsan? - haha faktiskt xD

3. Kan du kolla i kors med ögonen? - vem kan inte ?

4. Kan dina föräldrar lita på dig? - a!!

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - lätt!!

6. Kan du va på en fest utan att dricka? - jaa

7. Kan dina vänner lita på dig? -  såklart!<3

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - vill ha de!

9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - svårt,men kan!

Har

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Nja

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - A

3. Har du syskon? - min bror

4. Har du ljugit på någon fråga ? - nej!

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - beror på hur man ser de..

6. Har du pussat någon som är fyra år äldre? ää ja?

Ovido - Quiz & Flashcards