emisss

Alla inlägg under augusti 2011

Av emelie - 31 augusti 2011 22:21

Hem kom hem för en stund sen har varit på astrilingrends barn sjukhus och röntgat foten och så de var en kraftig stukning men kan inte stödja på foten och så ..

så vi får hyra ett par kryckor som är rätt så jobbiga att gå på !! och så ska min bror skämta bort de och visa mig denna video :

Men ska gå och lägga mig nu vi får se om jag drar till skolan eller om jag

har för ont ,,, hoppas jag kan gå till skolan imorrn ... fast mamma får

köra mig .. -.- <3

Puss<3

Av emelie - 31 augusti 2011 16:55

Hej ! =/

Skulle på dans idag men jag har stukat foten så att jag får

inte dansa buuuuhhuuu =((((

Tittar på mtv och de är VMA'S 2011

skit bra men aja skriver mer sen puss <333


 

Av emelie - 31 augusti 2011 10:15

  Kör på en hm outfit idag Så alla kläder är från hm =D

Av emelie - 31 augusti 2011 07:07

God morgon !!

Sitter och äter frukost nu ..

Men vaknade 05.30 typ så titta jag på mobilen och

hade inte satt på larmet paaaaaaaaaaaaanik !

Så då var de bara att sätta på de och sova i en timme !!

Men har fixat mig och ska bara packa ner idrottskläder sen är jag klar!

Idag äre dans och jag har längtat som fan !!

Men tror jag slänger in ett inlägg till då har även tidinställt ett annat inlägg =D

Puss


 

hahHh

Av emelie - 30 augusti 2011 19:48

Hej fick en kommentar om bloggningen såhär är de att jag har fyllt upp nu men jag ska föröka sågott jag kan !

Berättar om dagen dåra !

Vaknade och fixade mig satte på te (läs mamma satte på te )

Sen drack jag de och borstade tänderna ni vet sånna saker !

Sen mötte jag Elin och drog till skolan och sen började vi med

skitjobbet och tråkiga saker sen sita 80 minuterna så hade vi

träslöjd men var skittrött irriterad och hade värk så frös som bara den

och ville bara hem och sova så denna dag har varit bokstavligen

SKIT !!!

Sen drog jag och Elin till åby och så sen kommer jag hem och mamma är på

ängarna så jag går dit men aja kom in för typ 1 timme sen men då var de bara att

klä på sig myskläder vi har fan iskallt hemma mamma vill ha de men inte jag

fast iåförsig så brukar jag ha de skitvarmt i rummet men så klart när man fryser ska man ha is kallt =/ <3

Men lysnnar på Lady Gaga - The Edge Of Glory =D

Och robinson börjar snart =)

Imorrn blir de dans=D <3333

Ha en bra kväll =)) <333


                          

 
Av emelie - 29 augusti 2011 20:48

HEj ! <3

Ligger och tittar på robinson !

Skit kul ,,, nja .. sådär men om typ 10 min börjar SHF !! 

Som jag har längtat eller vad hela dan och så

Men jag har gjort massor av videoinlägg men låter som en 

fjortis och nä har inget najs och berätta -.-'

Men jag bloggar sen Pussipuss <3



               

Av emelie - 29 augusti 2011 07:19

 

God morgon !!

Sitter och dricker te ! Skit gott xD

Men om en stund ska man börja ta sitt pick och pack och sticka !

Not fun !

Men iaf var på thaitempel i lördags och bilderna kommer upp snart måste bara låna mammas telefon så jag kan föraöver dom i min dator =P

Men Jag mobilbloggar eller bloggar när jag kommer hem !!=D

Ciao  


Av emelie - 27 augusti 2011 19:39

Hej ! Sitter och kollar på trassel inte så kul men vi väntar på mat !!Får donken av dom sjukt gulligt =) men iaf ar varit på thaifestival idag klippte mig även !!=D men efter så drog jag hit och så tyckte.min 6 åriga kusse att vi skulle städa hennes rum så då gjorde vi de men ska "titta" vidare nu =P <333

Ovido - Quiz & Flashcards