emisss

Alla inlägg under maj 2011

Av emelie - 31 maj 2011 21:42

att bortförklara sig med att de blivit sämre bloggning.

Asså ärligt sorry är verkligen jätte ledsen att jag

typ inte bloggar så mkt men de är så de är !

idag far jag till skolan,slutade gick hem åt bytte om och sen far till skolan

igen för att möta Moa och andra goa tjejor sen drog vi till ett bad

och hade vattenkrig efter ett tag så kom älskling och hans vänner och var me

skit najs var blöt från topp till tå !!!

Men kul var de =D 

Sen far alla hem jag far också hem och duscha och så sen bytte jag om och sen

typ gjorde jag lite saker sen far jag till skolan igen (asså shit mkt med skolan idag )

för jag skulle filma på 5:ornas revy Skit jobbigt först i typ 40 min sen 20 min man

bah hallå =P Ne men typ men sen kom jag hem och åt sen ligger jag i sängen nu =d

Imorrn är jag ledig från skolan för att Erica tar studenten =D

Men aja de blir bloggning i morrn !

Puss !


Bild i repris =P  

Av emelie - 30 maj 2011 21:35

 

Av emelie - 30 maj 2011 21:12

Jag vet att bloggningen går segt men aja för skolan tar mkt

tid och sen åby också men de är så de är men aja nu denna veckan

kommer gå lite bättre går i skolan imorrn till 12.50 imorrn och

de är inte så mkt saker att göra imorrn sen onsdag är jag ledig

berättar mer imorrn eller på onsdag och sen torsdag är de också ledigt

och fredag ledigt sen helg sen måndag ledigt så ni förstår men aja

Ligger och tittar runt på internet men aja har typ varit i skolan

idag och sen far jag upp med mamma och Åsa till mormor och där var

Emmy och Git och så vi satt ute och sola sen så far jag och Gaja till

åby träffade älsklingen på vägen och så myssssssssssss säger jag !! <333

men aja vi hörs om en stund Puss ! <33


  Den nya tröjan ! Snygg ? <3

Av emelie - 30 maj 2011 07:06

God morgon har tyå varit vaken sen 05.45 men aja

satt mig vid datan och kollade runt + fixa mig =D

Nu sitter jag och äter frukost och så men ska göra nått

annant nu typ. Jag hann prata lite me steff =D

Vi måste typ träffas Saknar den bruden asså !

Puss !


  CP.SE !!!!

Av emelie - 29 maj 2011 20:49

Hellu =P <3

Sorry för dålig upptatering idag men först far jag med in och

lämnade av Tess ! <3

Sen far vi hem åt lunch sen ringer farmor och undrar om jag vill

med på min kusins dop ( vi har inte kontakt med pappas bror längre

personliga skäl synd faktiskt ) men aja jag åkte med de var faktiskt

riktigt härligt att träffa nathalie och cassandra (hon som döptes )

tårarna bara rinner ner nu för att hon har en sjukdom så att hon lever bara

tills hon är 30-35 år så imorrn ska dom vara på sjukhuset (shit tårarna rinner nu)

Aja ni får veta lite mer sen ! <3

Men iaf nu sitter jag i mitt rum och typ väntar på att bb ska börja sen har jag fått

live 24/7 najs ju de kostar bara 19 kr nu till den 30 juni =D KÖP DE NU !!!!

AJa ska fixa mig inför sängen och bb nu

Juste hann inte träffa älskling i helgen =(<33333333333333

PUSS ! <333


  Facelook igår ! <3


  Inge vidare mår illa !!!!!!!!!!


Ni får mer bilder nån annan dag puss ! <333

Av emelie - 28 maj 2011 14:39

Hellu söt =P <3

Hade ju genrep igår så jag hann inte blogga igår =(

Idag hade jag typ DANSUPPVISNING !!!!! =D

Hade fett me kul typ, kom till skogås vid 11.30 och kom hit till

Emma och Julia vid 14.30 iaf nu sitter vi ute ocv lyssnar på only girl

och Julia typ dansar och Emma håller på med nån jävla rökmaskin

aja Julia ska ha barn kalas och jag och emma ska typ vara ```barnvakt´´

haha nej skojade bara hörs sen ! <3


  Saknar min lilla bebis ! <3

Av emelie - 27 maj 2011 17:13

Heellluuuu !!!

Om 15 min ska jag åka till skogås för mitt genrep typ

är skit nervös !!

MEn iaf jag och Elin far till åby och träffa Gaja sen har vi

tittat på en halv dålig film i bion...Men aja inge mer me de typ

jo de var därför jag inte bloggade där !

Men nu ska jag fixa vattenflaska och skit vi hörs

Puss !!! <333


GLad som f*n ! <3  

Av emelie - 27 maj 2011 07:07

God morgon alla ni som är vakna !

Vill igenkligen gå och lägga mig i sängen igen men gjorde

så att jag bäddade den så jag inte kunde fixade mig iaf och

har städat lite i mitt rum (ovanligt i know )

Ne men hade lust sen har jag faktisk fått en ny tröja så den har jag såklart

idag och så ska jag ha mina ballerinaskor !

Ööhh... ni får dagens outfits ikväll för som sagt har massor saker att hinna

idag.. Först skolan som vanligt sen åby och sen GENREP inför imorrn men måste

någ dra från åby en halv timme innan de stänger för att fixa mig och så ..

Aja PUSS ! <3


Dagens frukost: Macka med kaviar sen o'boy   

Ovido - Quiz & Flashcards