emisss

Alla inlägg under juli 2011

Av emelie - 24 juli 2011 12:33

God morgon ! =)

Ligger i sängen nu och bloggar håller även på att städa ska snart damsuga..

idag mår jag jätte bra =D så himla skönt !!

Hade inte öroninflamation hade hörselgångsinflamaton de är natulit vis jobbigare hade de förra året också men jag har så tronga hörselgångar och de är enormt jobbigt men man drabbas typ av bakterier i badbasenger men iaf ska till läkeren igen på tisdag.. Men igår kväll gjorde mina sötaste sötnosar mig glad,pigg och värken nästan försvann Torres var underbart söt igår ska inte skriva nått om de här men de var jätte sött !!!! <3 Älskling satt och messa sen helt random skickade han en bild och då blev jag as glad =D Happy face =) <3 Men iaf ska snart gå och äta elle rförst fixa mitt rum (DE MÅSTE BLI KLART !!) Puss <3


  Jag i förrigår ! =)

Av emelie - 23 juli 2011 10:46

Okej jag vet att jag inte bloggade mer igår men jag har fått öroninflamation inge kul ska till läkaren idag och så men tänkte göra en sak..<3Ska klä på mig nu sen fixa mig tror att jag skqa åka 11.30 !!



  Saknar ! <3

Av emelie - 22 juli 2011 10:42

God morgon är typ ny vaken för att mamma ringde och väckte mig för en stund sen..men iaf mamma och mormor Sif är på vi och handlar <3 nu har jag bara 5% kvar på mobilen ska se om jag kan låna mammas och så alltför er ?? <33 kPUSS ;*

Av emelie - 22 juli 2011 00:57

God morgon nä men är hemma hos Emelie och alla är helt sociala mot varandra jag och emelie sitter och med telefonerna och nattis vid hm katalogen har även hunnit tagit lite kort på min mys tröja men ska ta en riktigt bra hemma imorrn och sen en liten del av smycken =D imorrn ska jag till muskö med mamma och mormor Sif ska bli riktigt mys undrar bara om Pontus ska Me skulle också vara mys en liten del av släkten att mys och bara sitta och snacka hoppas bara inte att gott och Benny är där förra gången hade bgitt gjort en blåbärspaj som var jätteäcklig men ska vara lite socialoch för att de är så himla litet tangentbord!!!!!!!!!<3333

Av emelie - 21 juli 2011 15:36

HAHA okej hej på er! eller Elin!! ;)

ne men satt och chatta med älskling och Elin sen jag bah blogga sen hon bah gör de själv så de här inlägget är åt Elin!! haha <3

Men igår pallade jag typ inte blogga..=s

Men har typ inte gjort nått idag idag ska nog försöka städa rummet =P

kommer inte gå bra..

Sen är de typ inge fint väder ute idag ='( <3

'haha men aja bloggar mer senare ! <33

eloo.bloggplatsen.se checka!! =D<3


 

Tagen nyss =P <33

Av emelie - 20 juli 2011 13:09

Hellu! <3

Ingen bloggning nu på morgonen eftersom att jag är sjuk trött!!

Har vänt på dygnet sjuk mycket!!

Drar till bauhus för att köpa en matta till balkongen nu så vi hörs puss ! <3333


=D  

Ovido - Quiz & Flashcards