emisss

Alla inlägg under juli 2011

Av emelie - 31 juli 2011 23:46

God kväll !

Idag åkte jag till öran och badade hundarna och så erica tog bilder på mig som kommer upp imorgon ! Ni som har mig på fb har sett 2 utav dom =P

MEn ska ladda över dom till datorn sen ska jag tidinställda inlägg berättar varför imorrn så kika in då ;D <3


 

Av emelie - 31 juli 2011 11:21

God morgon !

Idag ska jag träffa älskling och så har duschat och ätit =P

Sitter och lyssnar på musik och måste nog fixa mitt rum innan jag träffar han !

de ser förjävligt ut! kan ta före och efter bilder kanske men jag SKA tidinställa inlägg ! xD <3


 

...

Av emelie - 30 juli 2011 23:09

Hej sorry för att de inte blev någon bloggning idag hade inget att göra men ändå

fixade om mina naglar så nu är dom rosa men jag ska ladda in bilder i datorn så de blir inställda imorrn för att jag kommer träffa älskling då =P <3

Skulle igenkligen på loppmarknad men vill träffa älskling mer men ska se om mamma ändå ska åka så kan hon ringa mig om de finns nått fint.. xD

Men sov gott ! <3


 

tagen igår..

Av emelie - 30 juli 2011 12:49

God morgon har precis ducshat ooch nu äter jag frukost =D<3

upptaderar sen ! <3


 

Av emelie - 29 juli 2011 20:12

 

Av emelie - 29 juli 2011 18:33

Hej igen !

Nu har wilma gått hem och ätit och jag väntar på att maten här ska bli klar !

När jaghar ätit ska ni få se vad jag åt ! =D Så titta sen ! Ska även göra en videoblogg nu ! Den kommer när den kommer ! =P<333



  Jag nyss =P <3

Ovido - Quiz & Flashcards