emisss

Alla inlägg under juli 2011

Av emelie - 8 juli 2011 21:44

Hellu ! <3

Sitter på balkongen nu med erica och mamma åsa är och typ möter vian men de är bara för en stund och nu vill dalton komma upp i soffan jag sitter i men de får han inte ! Men inget roligt att veta.. men iaf idag vaknade jag och typ så sen efter en 1timme typ på mamma ett mess från elgiganten att min  data har kommit från lagningen =D snacka om att jag blev as glad hoppade runt och skrev ``MIN DATA HAR KOMMIT´´ och min bror lackade som fan !! as jobbig jue ! sen åkte vi och hämta den sen förbi några andra affärer och så sen en liten tit för bi Willys =D

Igår va jag ju hos mormor och morfar måste jobba på brännan men har blivit as brun imot vad jag har varit typ vit nej men tyo =P <3

Ni får mer inlägg senare PUSS ! <33


JAg nyss!  


Av emelie - 7 juli 2011 23:21

   

Jag på pappas födelsedag !

  Klänningen jag hade ! =D

  JAg när jag solade på mormors och morfars bår !   Älskling steff !! <3333   Love you ! <3

     

Heart !

Du och jag till döden ! <3333333333333


  

Av emelie - 7 juli 2011 23:15

Hej ! <3

Sitter nu inne i mitt rum själv =( men iaf hann inte blogga på morgonen för jag och steff blev väckta kl halv 10 inge najs så vi hann bara ta på oss kläder och borstahåret och så sen var vi tvungna att åka så vi skulle vara där tidigt och så =D

Sen när vi kom dit bytte jag och steff om och sen bada vi i 2 timmar gick upp och sola sen tog ett litet dopp sen gick och åt =D sen efter maten gick vi och bada och sen åkte vi ut med en liten motor båt men men ni ska få en bildbomb snart =D

Puss <3


  steff,jag och tess ville ta en liten gammal fjortis bild hahah <33

Av emelie - 7 juli 2011 00:19

Hellu <3'

Idag(eller igår..) har jag typ varit med Emelie T idag =D'

Vi bakade chocklad bollar men hann aldrig äta men Emelie och Natalio fick dom ist! <3

Sen vid kl5 så gick jag hem och åt sen drog jag,tess och bror upp till mormor och morfar och sola och snackade men mormor och morfar var inte hemma för att dom är på sjönn som vi ska till imorrn berättar sen! men iaf sen efter några timmar som steff och nu sitter vi i mitt rum och tittar på solsidan säsong 1 men aja imorrn ska vi upp tidigt vi ska typ åka vid kl9 imorrn as jobbigt (kanske gör ett videoinlägg !) !! men iaf så de ka´nske blir mobiluppladningar men vet inte..men nu ska jah vara lite social men a!

Puss! <3


Jag inne på HM
Av emelie - 5 juli 2011 23:06

god afton eller vad säger man måste hämta ordboken nej skoja bara!

Men dagen har inte varit rolig har bara varit hemma och så suttit på balkongen och såjag har inte haft nått spännande liv idag..

men ni ska få en tråkig bas outfits idah !!


  svarta tights - svart linne - rosa kofta !

Av emelie - 5 juli 2011 16:12

jao hörrni nu har jag fanmig tröttnat på hearden har inte ni gjort de och som denna dag passar de utmärkt att göra en ny btw den kommer snart <3

Av emelie - 5 juli 2011 13:58

Nu är kl 2 och jag har precis städat lite i rummet ni vet de vanliga bäddat sängen plockat undan kläder osv. men nyss kom tess in och bah vill du ha kaffe och de där andra ni vet jag bah aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!! =D

Så fick jag de asså jag börjar gilla kaffe mer och mer !

ska snart gå och göra lite skorpor sen checka lite på datorn och så allt de dära ni vet ? <3

Men aja ni ska få en bild nu iaf Puss ! <3


 

Av emelie - 5 juli 2011 12:15

 




Ovido - Quiz & Flashcards