emisss

Alla inlägg under september 2010

Av emelie - 19 september 2010 19:15

Shooo      

jagkom typ hem för en timme sen från

badmintonen      

Ska börja fick bara pröva idagmin typ

kompis går där så vi spela vet  ni jag är så

jävla cool jag lärde mig provssörv     

Men jag ska typ gå em 20 min och köpa hårfärg ni får

se vilken färg sen eller toning ska jag göra nu om det

inte blir bra men ämnså

Av emelie - 19 september 2010 09:02

  fin va !?!?!? <3333

Av emelie - 19 september 2010 08:51

YESS ny desing till bloggen     



  FIN VA ?!?!?! vad tycker ni ?  

Av emelie - 18 september 2010 15:49

Heej     

har varit på bio såg seark med min mormor,morbror och kusin.

men ni ska få se mina skor senare i stället har inte så mkt mer att säga !    

hej då pussen peace and love      


  min söta lilla vovvedalton !  

Dagens outfits:

strumpbyxor - fått av mormor

Vitt linne-Jc

rosa långarmad-fått av tess  

Av emelie - 17 september 2010 23:19

ska gå och sova nu men vi ses i morrn då får ni se ett par skor jag har fått av mamma vi ska ju hämta dom i morrn på nån post så ska jag över till min älskade farmor (Älskar verkligen dig !!<3 )men god natt vi hörs !!!   


  haha min bild älskar verkligenberry och jerry     och älskarbilden också     

Av emelie - 17 september 2010 19:14

Heej     

Sitter och tittar på tv 4 fakta  åå fy fan de handlar om mörd och sånt för fan !!!  

Jag och erica ska gå och handla godis de är ju FREDAG !!!!!    

aa men jag återkommer senare hej då     

pussen !!     


  Titta vad jag gjorde nyss den blev fan as bra de där är mitt skolfoto     

Av emelie - 16 september 2010 21:06

Heej      

jag hinner inte blogga på morgonenom jag inte vaknar på morgonen !  

juste jag ska på badminton på söndag mellan 17.00-18:00     

men jaja ska gå och lägga mig och titta runt och försöka sova lite och vakna

med en sostrole på läpparna så vi får säga god natt     

peace and love    



målade mina nalar när jag såg på idol svart med giúldgitter !!! sen god natt      

Av emelie - 16 september 2010 19:42

Heej    

Idah så skapade jag bloggen såklart då men jag var i skolan och så också har  jag vartit på en fritidsgård som heter åby gården men jag får blogga mer i morrn på åby gården då var med min bästis också en liten stund hon med brunt hår där uppe !!

ska se påidol nu !

hej då puss

peace and love     



gjorde nyss :D <3


Ska se på idol nu !!! <333 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards