emisss

Alla inlägg under februari 2011

Av emelie - 24 februari 2011 20:11

Om ni inte hör kommentera så jag vet ! pusss !!! <333



 


  tänkte köra på denna söta lilla body lotion dåra

Ha en skön da i morrn JA JUSTE DE BLIR LOV SEN JAAAAAAAAA!!!!

Av emelie - 24 februari 2011 07:22

God morgon lilla du har börjat sagt lilla du till alla .men ska dra till skolan snart :(Har läxförhör k engelska -.-"missa förra veckan och då kanske jag ska göra de idag men minfröken är sjuk så jag vet inte men vi ses puss <33333333333333

Av emelie - 23 februari 2011 14:32

Hej sötizzar !! <3

Ska på dans om ca 1 timme tänkte blogga nu då och

så men hade ett rosa linne och svarta strumpbyxor och så !

men hörs när jag dansat idag !

Och juste ska plugga idag också -.-'' <3


  Jag nu


  BORING !!!

Av emelie - 22 februari 2011 14:54


  TITTA !!! PS. KOMMENTERA !!!<3333333333

Av emelie - 13 februari 2011 21:02

går och lägger mig tidigt nu då, vi ses imorrn mamma sa nu

innan jag gick in i mitt rum för natten och då sa hon att jag

har trolitvis svininfluensan men är inte ensam i familjen min

bror har också de men då får man en tur förbi till plugget

så får mamma springa in och hämta böcker och sånt till mig

jag kan hålla på med men de jag ska göra mest är att blogga

till er allt för er ellerhur ? och SOVA för att få bort värken pallar inte mer !

Såg solsidan hur kul som helst men såg ut som ett cp för

jag skulle skratta men kunde inte för att de gjorde så j*vla ont

men jaja ska sova nu !!!

puss och god natt ! <3 ses imorrn <3333

<3

Av emelie - 13 februari 2011 13:17

Hellu ! <3

Fick precis skit ont i huvudet :( <3

men vet ni en sak ?

Mamma ringde till Sjukhusrådivningen och vet ni vilken

kö de va gissa vilket nummer hennes kö plats kom på

jo nummer 38 !!Fatta hur sinnetssjukt de är ju!!

aja puss och hej ! <3

Av emelie - 13 februari 2011 09:26

Hej sötizzar !

Har skit ont i halsen och ryggen men huvudvärken har gått ner

och till och med febern hade 40 graders feber på dan i går

men har 38, 1 grader nu och så har legat och hostat sen 6 imorse

men vi ses puss !   


  Asso de är nått med denna bild , tycker att den är fin + rolig !

Av emelie - 13 februari 2011 06:19

fyfaannnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!

har vaknat till och från hela natten har krupphosta fy fan hatar de

mamma tror stt de antligen är ett virus t.ex förkyling eller

sviniflunensan :(

Men vi hörs puss och må bra

Ovido - Quiz & Flashcards