emisss

Alla inlägg under maj 2011

Av emelie - 7 maj 2011 21:53

Hej mina älsklingar !! <33

Har en sån j*vla pmsså de inte finns men ligger i sängen med

grönsaker ,dip och film !!

Orkar inte blogga just nu är lycklig men även lite andra dåliga saker

och så men igår hade jag en skit dag blev slagen och lite så men aja

inge kul men nu ska jag se på min film !

Juste imorrn kanske jag ska träffa min underbaraste älskling =D<3


aja ! <3 

Puss !<3

 

Av emelie - 6 maj 2011 21:57

Orkar inte typ blogga hänt för mkt saker puss!


Me and Tess ! <3 Love you ! <33  

Av emelie - 3 maj 2011 20:14

Hellu!

Ligger i sängen och är as förbannad + trött ne men är trött och arg på

min pappa rätt så mkt..!!

Har varit i skolan idag som vanligt !!

sen hade jag utveklingssamtal gick jättebra najs ju hade jätte mkt bra

saker (Y) sen far jag och Elin till åby och träffa min sötnos och sen den lilla

Gaja skiten ne skojja !!Najs ju men sen far alla hem och så,åå juste

alla skrattar åt mig bara för att jag är så jävla utseende fixerad gick

liksom till bilden och speglade mig och min sötnos bah vad fan gör du jag bah

men jag måste se bra ut !Hans kramar är underbara..<333

Imorrn ärre som sagt dans och skola funderar på att efter skolan fara till åby sen dra ner till dansen och sen typ fara till åby igen sen =D

Gaja och jag sitter typ och funderar på den saken =P<33

Men nu ska jag se på nått tråkigt tv pogram sen typ duscha sen Dagens man

sen BB-time !!! <33

Men vi hörs puss och hej !










EGO-TIME !!!<333        

Ovido - Quiz & Flashcards