emisss

Alla inlägg under maj 2011

Av emelie - 16 maj 2011 21:29

Aja inte så mkt bloggning idag som sagt ..

Skolan är igång efter en undrebar helg och då kan jag

inte blogga lika mkt ..

Men idag har man varit i skolan och aja på idrotten fick vi lära oss en ny

Stig/sträcka vi typ ska springa och den sträcker sig över hela området..

Sen fick jag höra att min lilla sötnos brutit armen men så var de ju faktiskt inte

han hade stukat handleden haha shit asså hur fan kan man ta fel på de?

sen typ skojade jag flera killar i min klass typ sen aja inge kul att veta =P

Har gjort 2 videobloggar om mitt smink och nagellack ni ska få dom typ imorrn

eller nått

Tittar på en unge i minuten men de är typ inte så himla kul..

Men snart börjar BB och jag saknar min lilleplutt ..

Ska ha en tävling också =P <3

Har även skolansdag imorrn blir en utedag då =S

Puss ! <3


 

Av emelie - 16 maj 2011 07:11

Så god morgon lyckades ändå få upp mig ur

sängen imorse..Har fixat mig och så !

Men just nu siter jag oc äter frukost

men de här inlägget är fett me tråk aja

Puss !<3


 

Av emelie - 15 maj 2011 21:00

Så nu tycker jag att vi ska prata lite om big brother och alla deltagare som är kvar !


Gurkan: Hatade han från början när han kom in jag bah

vad är de för j*vla idiot som kommer in blev skit förbannad

men jag ÄLSKAR han nu Svergies skönaste männinska fifan ! <3


Christian:Asså ser han inte inte så mkt men typ svag och klen gillar

vekligen inte han tkr han är tråkig typ =s


Simon:BJÖRNEN haha älskar han så j'vla skön ingen kan fan inte säga

ett ont ord om han där inne...


Madelene:Hon sov bara jue !Men nu börjar hon komma ut men gillar henne

inte så jätte mkt...


Peter :Gamla gubben ju nej men han retas ju bara och är jobbig..


Sara:Sara ...vad ska man säga i 10 veckor har man typ inte sett henne

sen nu när katerina åt ut så har hon tagit över rollen nu men de kanske är bra ..?


Martin:venne vad jag ska säga..??Menaja


Vad tycker ni om alla deltagare ? <3


 

Av emelie - 15 maj 2011 20:31

Så nu har jag typ fixat mig alltså duschat och så :P

Men snart börjar big brother och så men nu ska ni få

några tips !


  Typ till finnar ska göra ett videoinlägg om dom här sakerna en annan dag ;)   Till pormasker =D

  Heart !   Såret har läkt lite skönt !

Av emelie - 15 maj 2011 16:12

Hejsan ! <3

Var på älsklingens fotbollsmatch men jag och Gaja tog typ

bilder ist !Sen typ far vi hit sen far hon hem så aja tänkte gå

upp till Anders men jag vet inte !

Älsklingens lag vann med 4-1 =D <3

Men ska dra nu är fett me trött Puss ! <3


  Yeah ! <3   MM ! <3   Peace ?   Håller på att garva ihjäl mig! <3

Åt precis dessa ! =P  

Av emelie - 15 maj 2011 08:39

God morgon ! <3

Snart ska man gå ut ?

Skit tidit ju men om man vill se älsklings fotbollsmatch så

får man gå upp i tid !Den börjar typ vid 10 men iaf..

Jag och Gaja kommer väl typ bah vi går dit man kan ta fett bra bilder

ne skoja eller gjorde jag ?

Fett monligt de var ute men skit samma aja puss <3

Vad ska ni göra idag ? <3


  Dalton and Wilma ! <3


Av emelie - 14 maj 2011 22:49

Älskar låten de bara e så ! ;)<3

Av emelie - 14 maj 2011 21:45

Så nu har jag lugnat ner mig typ!

Imorrn ska jag och Gaja typ titta på älsklingens fotbollsmatch !

Sen ska väl typ vi vara efter och då ska typ hans kompis vara med

så blir en super dag juste nyss när jag skulle göra allt vad hudvård heter

så typ skulle jag ta ner de kort som man är så lyckas jag med att typ

fälla ner massa andra saker sen skar jag upp ett så kallat sträck på armen

AJ klumpig.se I know !!Asså lördagen 14 är nog värre änn fredag 13 för mig iaf!

HAHa men ni vet att jag råkade ta bort alla bilder från mobilen snodde ett par av

gaja sen tog jag några nyss så ni får iaf några bilder !

Tittar på  eurovision song contest som suger tyvärr !

Puss !

  Mina ljus nu ikväll   såret ! =(   Ljusen från sidan   Gaja and me   Snyggingen   SÖtisen !   Shitt min minn !!   Gaja nu gjorde du om den eller är de jag som är gråhårig xD   Me   Min lilla HTC

Ovido - Quiz & Flashcards