emisss

Alla inlägg under maj 2011

Av emelie - 20 maj 2011 06:29

God morgon vad gör ni ?

Eller de är ju ingen som läser bloggen nu ändå !

Men jag sitter och kollar på tv !

Om ca en halv timme kommer min frukost av mammi

bortskämd.se. ne men jag orkar bara inte och då gör min mamma de

i dag i skolan har jag typ vanliga lektioner sen typ drama och idrott =D

Elin är fortfarande sjuk så får nöja mig med wilma och andra härliga tjejer

som jag gör en dans me ! =)

Ni får veta hur de gick lite senareoch vad jag ska göra i hlegen så

kika in om några timmar.. ! Puss ! <3


Bild i repris ! <3  


Av emelie - 19 maj 2011 21:02

Så därrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Mår toppen i boppen nej skojar bara jo jag mår toppen ändå !!

Men iaf har städat rummet nu och även ceckat en helkroppsspegel =D

men den får ni se på söndag eller nån annan dag nu ska jag fixa mig sen

hoppa in eller jag menar ner i sängen !

Men hörrni ni är himla sega i kommertarsfältet.. bättra er ! <3

Puss ! <3


  Toppen !

Av emelie - 19 maj 2011 19:28

Hej ! =S

Är inte så jätte bra nu har ont i huvudet samt magen...

och har vilat i 2 timmar men iaf har ätit pizza och så satt

typ helt död vid matbordet !Hade tänkt göra en videoblogg men orkar

inte ... aja var helt pigg i skolan idag men sen när jag kom hem så

orkade jag typ inget..Tittar på lite film nu så ska fortsätta nu

Puss !


  haha har designat den själv... Nu har den även en mössa =D

  vi ska start borra hål inom en snar framtid får ni se var de är ..   suddig bild från idrotten/elevensval =P

Av emelie - 19 maj 2011 06:26

God morgon !

Vill ni veta en rolig sak ?

M jag somnade vid halv 9 igår ..

sen vid 2 imorse så typ vaknade jag av att jag typ

log med benen på en stol ? sen typ överkroppen på

sängen jag bah så ja bra där emelie !

sen så hade jag kläder på mig och så log massa saker

på sängen men jag bah skit i de som aa ni kan ju bara tänka er !

Men vaknade vid kvart i 6... sen så satte jag på datan och kikade

runt lite sen när pappa åkt då typ jag gick in och duscha och nu sitter

jag här ! =D Vad brukar ni göra på morgonen om ni vaknar tidit ? <3

ska dra puss ! <3


Får några dagar sen ! <3  

Av emelie - 18 maj 2011 20:13

Sorry för dålig upptatering idag men har inte

orkat + haft tid men kan berätta om min dag

om ni inte vill missa något annat än de här så

läs de inte inge intressant...

Men när jag drog till skolan började dagen med att jag fick

springa hem vid 07.51 igen för att glömde läxan hemma ..

men hann var där igen vid 07.58 så de var väl najs !

Sen så gick skolan idag hade roligt men lite var jobbigt

men aja Olle skojade med mig och älsklingen hela dan idag vi

vah ää nej så typ nästan hela klassen blev som en lite familj

utom några...men sen så efter lunch rasten så hade vi träslöjd

piss tråkigt men aja sen typ far jag och Elin hem så käkade

jag lite och pratade lite med mamma och Åsa sen far vi till dansen !

SISTA GÅNGEN FÖR DENNA TEREMIN piss tråkigt men iaf vår tränare

bjöd på typ kakor söt som hon är men iaf den 27 ska vi ha genrep sen

den 28 har vi uppvisning !

Sen far jag hem satt mig vid datan messa Gaja gick ut med gaja och juste

käkade middag där imellan !

Hoppas de här går att läsa men iaf sitter och tittar på Solsidan säsong 1 haha

Aja puss !


  Dagens facelook !

  Dåliga bilder tagna från webbcam ...   HATE !

Av emelie - 18 maj 2011 07:30

Så har vaknat sent idag igen skittrött jue !

ää men iaf jag har fixat klart mig sen typ ätit

frukost om 8min ska jag typ möta Elin

sen fara till skolan ...=(

Har sista träningsdansen nu idag ..

Sen har jag elevensval nu på morgonen och

jag har typ idrott/dans =D


aja Puss !<3  

Av emelie - 17 maj 2011 17:39

Tjaba ! <3

Jag och Elin far till fritidsgården vid halv 3 typ

träffade gaja där=P

Sen idag i skolan hade vi typ Skolans dag INGE KUL

men iaf så skulle jag och elin vara som några PIP'

ledare och alla lyssnade sen när de var typ lunch så spran alla iväg

jag och elin bah skit idom dåra men iaf så fick jag en varmchoklad av

den vuxnaledaren...och de var typ skit kallt ute så de var lite najs

vi gjorde olika tråka saker typ men aja..

Sen far jag hem sen efter några timmar far jag och elin

som sagt till åby och träffade gaja där :P

Sen typ va vi med killarna om jag sa fail till alla utom en kilkle skulle jag

få typ lite pengar av han när dom körde killiboll sen imorrn har jag typ

elevens val idrott..inge kul =(

Sen när jag och Elin gick till åby så typ körde vi gulbil samt när vi

gick hem så vi fortsätter imorrn men ställningen är just nu 8-4 till mig =D

Men nu sitter jag typ och chattar med folk och messar lite =P

Samt musik men spotify bokstavligen suger...

Men nu ska jag typ fixa och trixa lite i rummet får aldrig klar de..

Aja Puss !


  ska även fixa läxaN INGE KUL!!!!


Av emelie - 17 maj 2011 07:24

Hinner typ inte blogga nu på morgonen..

försov mig =( men nu har jag ätit klart min

frukost sen så har jag hunnit plattat håret

sen nu sitter jag och sminkar mig men nu måste

jag fortsätta PUSS !<3


  Bjuder på den ! <3

Ovido - Quiz & Flashcards