emisss

Alla inlägg under maj 2011

Av emelie - 26 maj 2011 21:54

Hej gummsor och pojksor !

Hur lät de där ens aja skit samma

Orkar inte lägga uppbilderna är helt färdig har sprungit runt

och städaat rummet nu men iaf så vi hörs imorrn kanske vet inte

men när jag är på åby så gör vi de PUSS ! <3


BIG BROTHER BÖRJAR NU !!!!!  

Av emelie - 26 maj 2011 18:58

Hej !

ASså jag fattar inte har ingen blogglust har typ TUSEN saker ja måste göra

typ träna in danserna blir väl att jag gör de imorrn men aja är faktiskt rätt

stressad kommer vara mer imorrn mår faktiskt skit nu har typ feber orkar

inte titta åt ett annat håll !

Sitter i köket åt precis mat och har shoppat lite ni ska få bilder innan kl9

okej vi lämnar de !

Idag hade vi åbymaran faktiskt kul var jätte skönt att springa idag men har

fått fett ont i kroppen kan ha med att göra att jag tagit spruta eller typ att

jag är så taggad eller trött i don't know =P

Imorrn blir de skola från 08.00 - 14.10 sen drar jag till åby får se om Elin ska me

sen får mamma hämta mig där så ska vi dra till mitt genrep ska försöka se om

jag kan blogga från åbygården.. OCH PÅ LÖRDAG ÄR DE DANSUPPVISNING

är taggad och imorrn ska vi testa scenen =D men nu orkar inte skriva mer

Puss ! <3


Åt detta typ wockade nudlar med kycklig och ägg SKIT GOTT !



Gjorde den här för fett länge sen.. <3    

Av emelie - 24 maj 2011 17:30

Helly !

Sitter inne på mitt rum och känner att de snörrar nu nej skoja bara

de var bara en textreplik från en låt men aja är fett trött och mår illa !!

Har tagit en spruta man skulle tagit när man var liten men jag hade inte

gjort de aja och man kan bli fett sjuk MEN jag måste till skolan imorrn ELin

och Älskling ska spela upp elevens val teater med sin teater grupp inget man

missar asså !! Iaf försökte att plugga först gick de värsta braiga men sen

lyssnade jag på musik ist så får väl börja med de snart... har även designat

lite i min designar bok.. skit kul jue !!

Men ska gå och vila och plugga nu vi hörs alla små flickor och pojkar PUSS ! <3

Vad har ni gjort idag då ? Hoppas ni mår bättre än mig !! <33


Sorry för skitsmutsig spegel ! =$        Taagen för några timmar sen ! xD

Av emelie - 24 maj 2011 07:19

God morgon sötisar börjar i skolan om ca 40 min och

ska möta Elin om 20 min =P

Idag händer inte så mkt kanske ska till handen och om kl inte blir för mkt så

far jag till åby efter då ? I don't know !  aja vi hörs efter skolan

Puss! <3


LALA !  

Av emelie - 23 maj 2011 20:57

Hellu sötisar!

Sorry för dålig upptatering men asså jag får ingen

inspration från andra och då blir de lite halv tråkigt faktiskt!

Men ska iaf försöka göra ett inlägg om dagen men nu ska jag

inte vara negativ ska försöka iaf !

Men aja idg var jag i skolan som vanligt och så sen efter far jag hem

och typ käkade lite lunch och sen far jag och Gaja till åby sen drog hon

tydligen till handen typ men aja vi satt och kollade på värsta braiga filmen

kmr inte ihåg vad den heter men iaf skit bra !!!

Sen jag var med Zarah,Moa,Ida och Olivia sen så dunka vi musik ute i de

härliga varma vädret med en studsmatta och hängmatta haha mys !!

Ska kanske till handen imorrn med mamma för att hitta lite saker för dans-

uppvisningen på lördag och så ska bli fett najs är taggad som F*N !!

Men aja ska börja på en ny sak kanske nu när dansen slutat men de får

ni veta om jag gör de haha nyfikna ?? ;)

AJa sitter och snackar med tess nu och funderar på att fixa lite mig nu måste

dra in på toa och ta bort sminket samt ta min finnkräm =P

Puss !


  Taggad som F*n som sagt och SUPERGLAD !!   Hade the hästsvans idag =P   VAd gör man med en sån här sak ? xD dum blondin i know !   VEt inte ens vad jag gör asså =P

Av emelie - 22 maj 2011 20:16

HEllu sötisar!!!

Sitter nu och kollar på lite pogram :P

Asså de är typ inge kul längre att bah aa de har har jag gjort de

här gör jag ... skit tråkigt jueee !!

Men aja ska berätta mer om grillfesten !

Aja först kommer alla och bah hej heej aja skit tråkigt sen

fick vi lite bål och dricka sen skulle vi ut och chilla ute ist så jag och

jakki bah springer ifrån alla !alla bah EMELIE JAKKI vi bah hahahah nej men

typ sen så bah gled vi runt sen far vi hem till moa igen och åt de

roliga var att ingen gillade hennes mammas hemmagjorda hamburgare ahha

inte ens moa alla bah sprang och tog pommes ist sen typ sprang jag moa och en

annan tjej som heter emelie och bråka om saladsblad :P

sen så blev de FF och då började vi köra skpd =D och sen drog vi ut igen och flumma

och tog hennes 2 hundar och var ute i 40 jävla minuter har en video på 10 minuter

fick en jävla massa myggbet sen så blev de dags att dra hem och då satte vi oss

och titta på tv och käkade en äcklig mint glass uuuueee !

Sen kom Åsa och Erica och hämta mig (mamma och pappa var på en

överaskningsfest..) så var där till du 00.00 så jag somnade när vi tiitade

på tv där sen blir jag väckt av att nån försöker väcka mig men iaf...

så såg den kvällen ut och idag ska vi inte snacka om ..

när  jag vaknade så hade jag en jävla träningsvärk  och typ hoppa in i en

dusch sen typ ringde emma och då far jag dit planerade tills på lördag när

hennes lillesyster ska ha ett litet party men aja jag och emma ska vara dj !!!

Äger på de jue ! eller inte joo de gör jag SKIT SAMMA säger särket ni nu men aja

juste orkade inte blogga idag men iaf ska tidinställa inlägg tillsimorrn !

Puss !


  Några av gänget !

  Moa i bakrunden jag i mina fina brillor ! =D   Zarah min lilla gulle fru !   Fick låna dom här sexiga skorna ;D

Av emelie - 20 maj 2011 21:45

Sorry för dålig upptatering är helt speadad just nu =P

skulle igenkligen kunna spela in ett videoinlägg men ni vill

någ inte se mig är för speadad så de är inte sant men iaf

dagen har väl varit bra och dålig men aja jag och Olle bråkade

och så inge kul ska ni veta så,när jag och Wilma skulle börja fara hemmåt

så bröt jag ihopp (personliga skäl ) älsklingen min så de såklart

så han kom och trösta mig söt som han var asså jag blev ju gladare men

ändå ledsnare för när man tänker igenom allt så bara vad fan är de liskom

just du hade jag typ lust att gå och dö för de var så hemskt de hon sa just till

mig då förstår ni kanske en liten bit in i den lilla världen men aja

fortfarande är allt de här privat och inget kommer komma ut här hur

nyfikna ni änn är så nepp !

Men så far jag hem bröt ihopp igen här hemma och berättade allt sen ringde

en lite tant eller vad man ska säga från skolan och frågade vad som hänt..

så aja men mer kommer !(ska försöka göra ett inlägg till er om just sånna här

grejor påmin mig !)Sen när mamma kommit in efter en annan sak som hänt

far jag och hon ner till fokus och köpte biljeter till dansuppvisningen =D

Juste nuvet ni ju hur idrotten gick men sen så sprang vi typ hela idrotts

lektionen men aja !Sen var de många som var nyfikna om vad jag skulle göra

i helgen tydligen (kom i mailen) och nu ska ni få veta imorrn ska jag nämligen

på GRILLPARTY hos Moa ska bli mys!!!!!! Men nu ska jag titta på big brother =D

PUSS !


  nu vill munnen ha cola !

Ovido - Quiz & Flashcards