emisss

Alla inlägg under april 2011

=(

Av emelie - 9 april 2011 20:00

  Den här är snart slut de är typ 1cm !!

MÅSTE HA NY !! <3

Rekomenderar den jävlit mkt den hjälper så att man inte sliter på håret när man plattar och man får en glansig look !!=)

Av emelie - 9 april 2011 19:27

  Titta vad jag fick !! =)))))

Av emelie - 9 april 2011 18:38

 

Av emelie - 9 april 2011 18:15

HEJ SÖTISAR!!

Har haft en liten pause "/

Men de funka jue !

Idag har jag inte bloggat nått för att jag inte haft ett piss

att säga "/ haha

Men har de nu  

har precis ätit de blev kycklingfilé med ris =)MUMS

tjockis som man e =*P

Nu har jag börjat med att lägga upp videosar på youtube =)

Men nu ska jag hitta nån man kan gå till affären =)

Ni får en outfits bild sen =)

Puss Sötisar !


  Står och sjungen + dansar =)<3

Av emelie - 7 april 2011 08:45

  THE BREAK-UP 

Den är bra och man lever sig in i filmen eller jag gör de =)

"/

Av emelie - 7 april 2011 07:30

Drar typ till skolan nu =)

Har tidinställt några inlägg =)

  Så här mådde ja igår !!(inge kul )

Av emelie - 7 april 2011 06:53

  gud vad fet jag ser ut men aja

PEace linne - H&M

Mag linne-emelie !

JEanse leggings - Willys AHAHAHAHA

Ovido - Quiz & Flashcards