emisss

Alla inlägg under april 2011

Av emelie - 23 april 2011 10:03

God morgon!

Idag är de påsk !!!!

De blir inge specielt med de här hemma

jag sa faktiskt ifrån jag orkar inte okej

de är kul när man är liten då går man påskkärring

liksom men när man blivit äldre blir de inge kul

tycker jag iaf,men vad tycker ni ? =)

Vi hörs !

PPUSS


en sak jag gjorde inatt  

mm

Av emelie - 22 april 2011 22:47

Av emelie - 22 april 2011 20:25

Så har tittat på film med erica och varit hos katten !

sitter och tittar på Talang 2011 asså inte mitt pogram de var väl

kul nått år men nu är de bara tråkigt liksom =S

Imorrn blir de städning ni får väl en videoblogg kanske !

Men på söndag kanske de inte blir så mycke bloggning komfan dåra

men lovar att ta kort har min lilla assistent erica nej jag skoja men de var hon som

fotta mig innan jag hade de hära datan men aja !

PUSs !<3


  HAHA


  Rekomenderar den !!!

Den heter WANTED nån som hört talas om den ?<3


Av emelie - 22 april 2011 16:28

Hellu !

Orkade inte blogga imorse gick raka in i duschen och duscha ! =)

Sen upp till mormor och mormor sif (mamma var där )

Åkte till katten sen så den fick lite mat ska dit senare och släppa ut den =)

Just nu sitter jag ut på balkongen med erica mys jue ! <3

Lyssnar på nån sixx: A.M faktiskt var låtarna bra

VARNING!!! De är rock så ni vet gillar inte så mkt rock men dom har var fan sköna

vi har precis fixat våra naglar så dom blev fin inför min brors komfa =)

Svarta naglar blev de !

Men vi ska snart se på film så de blir mys sen blir de middag a men ska

ladda upp bilder nu =)

PUSS


Man ser inte så mkt men de är dagens outfit ! <3

Linne-H&M

Jeanseshorts-ellos

Leggings - mormor !


SOOOOOL


Här är snyggingen ! <3

     

Av emelie - 21 april 2011 21:23

Hej

Ser typ inget i höger öga har ju en vagel så mamma fixa

en salva å shit fy fan hatar de man ser typ suddigt

Har färgat utväxten också men tog ut den lika fort

ne skoja bara nej men de stak som in i h*lvete

shit vad ont de gjorde men de typ blir så när man förgar lite

ljusare man aja bra blev de iaf ! =)

Är katt vakt ju så fixade de idag ska dit imorrn igen skönt som de

är så är de en ute katt så man ska typ byta vatten,ge mat och släppa ut

och in den typ =)Fick 200kr och en chockladkaka så söta som dom e =)

Imorrn blir de typ att åka och handla de sista inför brors komfa som är

på söndag =)

Mn bloggar lite mer sen !<3

Ni får inga bilder på mig idag ser bara cp ut på alla bilder ! <3


Den sötaste hunden ever ! <3  

Av emelie - 21 april 2011 18:21

Av emelie - 21 april 2011 11:09

HEj somnade tidigt igår men

jag ska fixa ett youtube konto nu och sen får ni ett videoklipp !=)

Puss


vill bara gå och lägga mig nu =S<3  

Av emelie - 20 april 2011 22:17

Hellu !

De blev ingen upptatering igår för att jag slagga hos en polare

och vi hade inte nått internet bara en tv och filmer men

de var ändå mys fick 7h sömn inge kul somna vi 4 vakna vid halv11

typ blev väckt av en ringade mobil och en katt inge kul

Ligger och tittar BB nu och chattar med tess

Vem gillar ni mest i huset ?

Själv gillar jag Simon och Gurkan så härliga jue

men vad gör ni ?

Imorrn blir de sova fixa till lite rummet prova skor hos mormor inför

min brors komfa ska visa min klänning och så men de blir väl kul !  

Vill ni/du se nå mer i bloggen ?

Kommentera då ! <3

Men nu ska jag se vidare på BB sen får ni lite mer inlägg men vi

hörs då

PUSS !<3

PS.de blir lite större text nu =)

Ovido - Quiz & Flashcards