emisss

Alla inlägg under april 2011

Av emelie - 10 april 2011 22:30

Nu har jag tittat klart på BB vad tyckte ni om han som åkte ut ?

Jag tyckte de fan var bra !!

Men ska till ryggläkaren imorrn men vi hörs innan =)

Vi hörs senare puss och kram !!

  En av dom första bilderna här på bloggen =)

Av emelie - 10 april 2011 21:30

Eller räktare sagt roligt ;)

När jag och steff står och pratar så tar jag upp mobilen och

kollar klockan sen ba klockar är 20.32

Jag bah Sorry steff men kl är skit mkt måste hem och duscha

steff bah JAG ME vi typ krama varandra och sprang och varsit håll

och bah skratta skrek åt varandra att sova gott

Men när jag kom in i duschen så kom inte vattnet eller de kom men

bara kallvattnet jag fick typ tamp bah JAG HAR INTE TID

Min bror bah vad fan är de Jag bah öö hallå vart tog varmvattnet vägen

sprang de med mig eller AHAHAHHA

OCh sen så kom de till slut men slutade efer typ 5 min och

då hade jag allt shampo i håret och bara dog typ sen kom de igen =)<3

Aja puss !<3

Av emelie - 10 april 2011 21:01

God natt Nej skojja

Tittar på big brother nu

Efter jag gjorde inlägget så gick jag och steff ut och sprang/gick i 1h =)<3

Nu har vi ett mål att få den perfekta kroppen till sommarlovet och stranden =)

Och den som inte får den måste spriga en skit lång sträcka 2 gånger =)

Så de blir ju springa en hel den sen kanske bada/simma

Men jag tar ett till inlägg sen när jag ska gå och lägga mig =)<3


Ny dushad =)<3  

Av emelie - 10 april 2011 18:19

Tjena !!<33

Drog upp till kusse efter jag kommit hem från affären

kom typ bara inanför dörren innan jag gick dit

Jäkligt skön dag men min kusse körde slut på mig men ändå

mysigt att gå upp till min morbror och 5-åriga kusin

Men nu tänkte jag dricka lite cola sista dan sen blir de vatten och

ge förslag till sötnosen steff att börja gå ut och springa vissa kvällar =)

Men vi hörs dan har bara rullat för mig idag =)

Vad gjorde ni idag ? <3


  Så här trött !

Av emelie - 10 april 2011 11:27

Ska jag till affären nu skönt att komma ut jue !

medelar sen vad jag köpte

Puss !! <33

  Tummen upp för vädret =)<3

=)

Av emelie - 10 april 2011 09:57

 

Av emelie - 10 april 2011 09:53

SKOJA

Nej men hej !1

DE ÄR BLÅ HIMMEL HÄR I STOCKHOLMO !!

fy fna vad najs är skit glad måste ut sen !!! <33

Dricker te nu gott

Har gjort en outfitsbild sen =)

Funderar vad jag ska göra en sån här underbar dag ?

Vad ska ni göra idag då ?

men vi hörs senare puss och lala


GOTT !!  

Av emelie - 9 april 2011 23:06

Ligger i sängen och tittar på tv ska ta bort sminket

nu också =)(kommer se ut som en alien =PP)

Skojja nej men aja är jätte trött men pigg aa flummit =P

Vete fan vad jag ska göra imorrn hittar väl på ngt men vi hörs

puss och ggod natt =)<33


  FAKE SOVER HAHAHHA

Ovido - Quiz & Flashcards