emisss

Alla inlägg under april 2011

Av emelie - 17 april 2011 13:29

Så är klar med rummet nu skiner de =)<3

har även bytt gardiner puttsat fönsterna eller egenkligen

mamma ;)

Men nu ska jag se lite på tv och sitta och glida runt vid datan

sen se när steff är hemma och så

Vad ska ni göra idag då ?<3

De är så himla kul att veta vad läsarna gör =)


  Tummen upp för städat rum =)<3

Av emelie - 17 april 2011 12:33

Jjag vet att de inte blev bloggning på 6dagar

men jag hade ingen tid var jätte trött var nästan på väg

att ta bort bloggen men gjorde inte de för jag skulle

ångra mig men nu ska jag ta itag med de här de är ju lov och så

de blir iallafall 3-5 st inlägg per dag  om jag inte är grinig då funkar

de inte när jag bloggar då svär jag bara och kommer ut med för mycket

fakta !

Men jag är lycklig jag och min älskling har varit tsm i över en månad

och vi mår bra och är lyckliga !<3


Vill ni se nått mer ibloggen ?

kommenter vettja ! <3

Skulle uppskatta de för att de är ju er jag bloggar right ?<3

Så nu har ni chansen + kommentera iallafall ialla andra inlägg sprid vidare bloggen

om ni tycker den är bra ? <3

aja Puss ! <3

Av emelie - 17 april 2011 12:28

Godmorgon städar rummet nu medans jag tittar på

körslaget (repris )

Vad tycker ni om körslaget ?

tycker själv inte om de men aja !

Men Steff kanske slaggar här inatt men vi får se

medan hon badar får jag städa rummet fy f*n vad orättvist

Men aja vi hörs sen ! <3


 

aja haha ! <33

Av emelie - 11 april 2011 21:11

Har as ont i magen bloggar mer imorrn !<3


 

Av emelie - 11 april 2011 11:30

Går jag på lunch nu

Här är dagens outfits  




 

Ett linne och en kofta med ett par leggings =) <3  

Av emelie - 11 april 2011 09:00

Åker till skolan nu =) <3

Men ni får en facelook och outfit snart !


så där *!  

Av emelie - 11 april 2011 08:15

Ska in till läkaren nu vihörs ! <3


  Gammal bild från bloggen =)

Av emelie - 11 april 2011 07:16

God morgon  !

HAr fixat mig och så tittar på Stockholm - Bålstad missa de

igår när jag sprang med steff =P

Ska till läkaren idag =S

Men vi får se hur de går men jag medelar

Puss!!!<33


Titta vad ful men de är min först bild på datan =)  


Ovido - Quiz & Flashcards