emisss

Alla inlägg under mars 2011

Av emelie - 20 mars 2011 19:59

Heej ! <3

Ska se solsidan nu så är lite stressad !

men Jag upptater vid halv 9 igen :D

så vi ses men ni får ett par bilder !


 

Då ser man på Solsidan !


  Dagens outfits !

Svart linne - gina tricot

SSSmjukisar - fått av ebba eller amanda !


  

Av emelie - 20 mars 2011 13:39

ÅÅ vad snäll bror man har som går och handlar mat år sin syrra inte

den nyttigaste maten man vad fan de är ju Söndag så de blir en hawaii pizza :P

fy fan vad gott har inte ätit pizza på skit länge eller jo juste på pizza hut men

dom pizzorna är inte samma sak som den här pizzerian :D

Men vi hörs Ni får inte missa imorrn så kommer en Tävling :D <3

Av emelie - 20 mars 2011 13:17

Sååååå har städat rummet hela morgonen har bara damsugning och skura golven kvar och så men tar de sen måste ju blogga eller hur ! <3

Har jätte tråkigt !! <3

men iaf ska göra en videoblogg senare asso att jag visar mitt rum :P <3

Vad ska ni göra idag då ?

Ha de bra idag !<33


  Så här jävla trött är jag i dag !<3

Av emelie - 20 mars 2011 08:33

Hellu !! <33

Shit vad glad jag e fast jag typ haft uppehåll så är ni liksom kvar man bah hallå ?

ne men de är bra har tänkt varje dag men har inte pallat men nu lovar jag !

ska försöka ta lite kort på vad jag gör på dagarna och i skolan och så !

men de tar sån jävla lång tid att föra över dom men gör ju allt för er right ?

Under allt som hänt kan vi ja dra lite snabbt ,efter smsbloggningarna så har de väl

bara vartit att plugga, (trååååååååk !)gjort om igen i rummet ,ja men de vanliga eller ?

Igår dåra så var jag på casting för modevisning här i stockolmo skit kul

men på castingen så fick man typ fylla i papper skriva om sig själv och så sen tog man lite fotton och så (var först ut :I)och sen fick man typ information om modevisningen och så jag kommer vara på plats lördagen 16 april och genrepet kommer vara den 14 april liskom en torsdag ? man bah hallå ha på fredagen ? men aja De kommer hållas i Port 73 här i haninge mm kul jue ! <3

sen efter de åkte hem vid 3 för mamma var hos frisören också medans dåra :)

(hon blev jätte fin i håret! )men när vi kom hem gick jag raka vägen upp till mormor och morfar för att min moster var där och att 2 av mina kusiner var där de bor uppe i darlarna ! men de var trevligt att vara med dom från typ halv 4 - halv 7 eller 8 nått sånt,moster rätta typ till mina ben eller nått för jag har jätte ont i ryggen oc så så typ vänster benet var typ 1 cm längre än de högra och så men de kunde man ju rätta till sen av kristin (älsta kussen ) så fick jag lite massage och så skönt var de iaf ! <3

juste min  morbror och helena nån kompis till han var där och så också en liten stund sen skulle dom vidare till nån annan och käka lite middag mysigt, men hos mig blev de ingen middag jo utan i stället bråk och varma mackor ne men min brosa typ vägra gå med till äffären som tar 2 min att gå till liksom och han ville att jag skulle handla åt han igår vid halv 9i liksom själv när de var bläcksvart aldrig !

men shit var långt de blev hoppas de går att läsa iaf ! <3

kommentera nu för fan !! <3 och så hoppas jag att ni har haft en riktig skön helg utan läxor och skit , för jag har bara chillat hella helgen

men ni vi hörs lite senareefter jag dushat och fixat mig så där ni vet dår får ni lite blider och så puss puss !  <333

Av emelie - 12 mars 2011 13:27

sorry för dålig upptateringmen skit samma vi tar igen de :) är hos kussen vi har typ bakat bullar och snart kommer mormor och så puss och hej :)

 
Av emelie - 8 mars 2011 21:42

hej sötisar ligger i sängen och tittar på tv juste ni visste ju inte jag har fått en platt tv så jag tittar på en film men är jättetrött ,sorry för dålig upptatering ligger och väntas att mamma ska komma med te men vi där sepuss

 
Av emelie - 1 mars 2011 20:49

hej mina gullungar!!!

HaHAHAHA prata med steff bby<3 på msn och man kunde fan tro att

vi var lebbar men vi är ju för fan inte de vi bara har kommit varandra väldigt

nära varandra igen efter en lång ovänner så mm men de är privat så aa !

Men iaf mamma hade bara ett virus så hon fick nån medecin!

Men om ca 1timme så börjar BIG BROTHER :D

men vi syns ! <33

Av emelie - 1 mars 2011 17:28

Hej alla mina sötnosar !!<3sorry för mitt lilla uppehåll :( Men de har hänt för mkt i mitt liv både bra ochdåliga nyheter men jaja !Sitter i bilen till nått slags sjukhus med mamma (mamma gris )(ā),Åsa och Erica så a men vi hör om en stund :)<33puss

Ovido - Quiz & Flashcards