emisss

Alla inlägg under mars 2011

Av emelie - 22 mars 2011 19:12

Heej ! <3

Ska hoppa in i en litet bad och sitta och läsa+ messa :D <3

Sen ska jag väl se lite på tv och BLOGGA !!! <33 yees !!

har haft en jävla skit dag idag har bara haft ont ikroppen

men nu ska jag dit vi ses !


  Den boken jag ska börja läsa heter Lilla stjärnan den som skrivit boken heter Johon Ajvide

Lindqvist =) <3

Av emelie - 22 mars 2011 07:19

Godmorgon !

Sitter nu vid dator gör aldrig de på morgonenhar annat för mig men jag bestämmde mig för

att gå upp tidigare och blogga och så.

Men jag sitter och äter frukost också tittar jag på big brother !

Ska gå och möta elin 40 i dåra ?

Men vi hörs senare ! <3

Puss ! <3


  Dagens facelook :D<3


  Dagens outfits ! <3

linne - H&M

leggings -mormor HAHA ! <33


Av emelie - 21 mars 2011 20:19

Heej ! <33

Titta på Ullared just nu

Kolla igenom hela min jävla bdb fyfan bilderna

hur kunde man va så ful jag fattar inte ?

Har jätte ont i ryggen och mår jätte dåligt

Glöm inte att anmäla er i veckans blogg ! <3

men nu ska jag fortsätta se på ullared :D<3


HAHAHA TITTA MIN FÖRSTA HEARDER !! <333  

Av emelie - 21 mars 2011 15:00

Hej igen !! <33

Nu har vi varit på åby typ 1h !

Skit kul !

Ne men jag har tidinställt inlägget så jag vet faktiskt inte vad vi har gjort ?

men aja vi hörs föresten var dagens tips bra ?


Kofta - tess

Linne - JC

leggins - Ellos

puss

Av emelie - 21 mars 2011 14:15

                                           AVSMINKNINGS SERVETTER                                      

Tycker att dom är jätte bra men aja jävlit bra kan rekomdera dom jävlit mkt

Finns att köpa på In och Finn och kanske på eour store !

puss ! <3

Av emelie - 21 mars 2011 13:27

Hej sötisar ! <3

Har kommit hem från plugget och nu sitter jag här med Elin och

vi ska snart dra till fritidsgården och så men den öppnar 2 så aja men skitsamma

ÄÄ juste när vi gick utanför mig så märkte inte Elin att hon gick i en vattenpöl sen

blev de skit djupt så blev hon alldeles blöt så hon fick låna BLÅA strumpor av mig så snäll som jag e sen mina fake coverse haha

Men nu ska vi dra ! <33

ses senare !


  Dagens facelook !!! <33

Av emelie - 21 mars 2011 10:30

Så vi drar igång en tävling !

Kommer ha en veckans blogg tävling som startar på Måndagen och slutar på

Söndagen okej ?

Då är de så att de är veckans blogg och dådrar vi igång

Ni gör såhär Kommenterar eller mailar mig varför ni ska få en massa länkar 

i en hel vecka i alla inlägg jag gör okej ?Detta har väl ingen gjort för att ni har chansen i en vecka att vinna sen nästa vecka får ni länkarna förstår ni annars maila mig eller kommentera !

Ni kan maila mig på emisss1@hotmail.com okej ?

Men sprid vidare bloggen och så:D

Så kör igång nu !!!

Av emelie - 20 mars 2011 20:37

Om ca 20 min så börjar big brother :D

Vem tor ni åker ut katerina eller nicky ?

Jag hoppas på att nicky får stanna kvar !!!

är fett trött idag har bara chillat hela jävla dan så

jävla skönt på en söndag och städa sen bara lägga sig i sängen med

laptopen på magen och njuta av att inte ha läxor och sånt skit

Tänkte börja med dagens tip denna vecka och tävling och hiss och diss typ

låter som en bra idé jag tycker de !

Något som fattas om ni tycker de så är de bara att kommenter a

Puss och god natt ! <3

Ovido - Quiz & Flashcards