emisss

Alla inlägg under mars 2011

Av emelie - 24 mars 2011 20:01

Heej ! <3

Nu ligger jag och tittar på Jobb Ägaren på kanal5 !

Har inte orkat bloggat idag ! <3

Imorrn blir de åby med Elin men aa ni få lite inlägg =)

Har gjort mina läxor och ska snart packa idrottskläder till imorrn

juste såg ni mitt hår SÅG FÖR JÄVLIGT UT fyfan !=I

Och imorrn så har min magister sin 5åriga dotter hon är så himla söt men

man måste ju fixa allt jobb i skolan sen aja men vi hörs puss min sötisar !1

JUuste jag ska få såna här :

 

=) dom kommer inom 1-3 dagar =)<33

Av emelie - 24 mars 2011 12:15

Juste glömde bort inlägget =)

Men här har ni min frukost !


  aa en skink macka och ett glas apelsinjuice =)<3


Slutar om 45 min =)



Av emelie - 24 mars 2011 11:45

Dagens tips är :

Jag vet att de är så jäkla tråkigt att städa rummet men

sätt i gång musik hitta bra muski sen sätt igång de går

mkt bättre jag lovar ! <33

Av emelie - 24 mars 2011 09:30

  Dagens outfits =)

Kofta - Cubus

Linne - H&M

Leggins - ellos

puss

Av emelie - 24 mars 2011 09:30

Heej !!

Nu är de rast och de blir en kort dag idag slutar kl 13:00 :)

Men nu ska jag typ göra nått med mina vänner puss och kram =)<3

 

Av emelie - 24 mars 2011 06:59

Hej !! <33

Ligger och tittar på big brother missa de igår =I

Men jag har en sån jävla skit hår dag =(

Nu ska jag hämta min frukost  och ta kort på den sen lägga ut den här =)

Juste ni måste se mitt hår de ser typ ut som hej kom och hjälp mig

skit jobbigt !!!

Hahaha jag log med mobilen och fixa lite andra instälningar på den typ i en halvtimme

sen gick jag upp =)

men här är mitt hår idag =I<3

Puss =)<3


 

Av emelie - 23 mars 2011 20:58

Det här blir sista inlägget...för ikväll =0

Har somsagt värsta skit dan blää

Hoppas de blir bättre i morrn

kanske ska träffa steff på Söndagen man får ju fan jaga henne !! <33

Men god natt nu ska se på tv och messa med en underbar männinska =)<3

puss !

Av emelie - 23 mars 2011 17:12

Hejj ! <3

Ligger i min säng ,har datan på magen och tittar på tv skönt jue !

Har värsta träningsvärk i benen och är trött .

Asså jag hoppas att jag kan bada idag !

Ett litet tips när du har omt i kroppen så ta ett bad slappna av läs en bok

brukar jag göra ! <3

Men nu ska jag titta på tv och ta de lungt vi hörs ! <3


HAHA <3  

Ovido - Quiz & Flashcards