emisss

Alla inlägg under januari 2011

Av emelie - 11 januari 2011 06:45

God morgon ! <3

har inte sovit många timmar inatt typ 5 timmar

asso de är ju inge bra fr att komma till skolan

med 5 immars sömn ,men aa så jag ska nog till åby

idag me vi hörs senare idag ses sötisar !!<333

Av emelie - 10 januari 2011 21:01

  det här är så kallat porr kudden av kompisarna xD<3   snacka om kuddar tror de är 15 st eller nått men aa

god natt sötisar !hörs imorrn !

Av emelie - 10 januari 2011 20:57

Så då var de dags att hoppa in

i dushen och sen god natt men  så ni vet kmr

de inte bli så mkt bloggeri imorrn fast tänkte gå upp tidigare så

jag kan blogga ! och så vi hörs puss och god natt !!! <33


Av emelie - 10 januari 2011 17:50

Precis ätit middag så nu är man mätt men nu ska jag dra till ica

rundan och hämta jultidningarna och där kommer min 

kamrea :Dmen de är lite segt med era kommentarer

så ni får kommentera eller fråga

men en nu header är poväg men de kmr ta en stund

men vi hörs senare

ha de bra så ses vi om en stund :D<3


 

najzz eller ? <3

Av emelie - 10 januari 2011 12:52

Tess du är väldigt bra på många sätt om man är

ledsen så pratar man med dig och allt blir lixom bara bra

du har jätte bra tips när man mår dåligt eller

om man mår bra lixom du kan hjälpa mig med allt

saknar dig massor du har ett hjärta av guld och

det är sorligt att vi inte träffas så mkt men vi måste träffas

i sommar .kan barra sitta och skriva i hundra år fast

de är ju lixom lite så här att man har allt man kan

berättta fast man kan inte utryka sig !

ville bara att du ska veta de jag saknar dig

så jävla mkt finns inte ett ord för hur mkt !

ÄLskar dig !


tyvärr har jag ingen bild :(

Men checka hennes blogg !<33

Av emelie - 10 januari 2011 12:44

Helllu :D

Blir galen för klockan går fett långsamt vill att den ska bli halv två nu

AA som sagt har inget att göra men aa jag


Tycker den här låten är grym , det var min morbor som hade den

som ringsingnal som jag kom på att alla ska få höra den

brukar eller brukade lyssna på den när jag var ledsen

och allt stöd av tess aa kan inte göra nått annat änn att

säga tack så himla mkt tess !

Av emelie - 10 januari 2011 11:54


PS. KOMMENTERA

Ovido - Quiz & Flashcards