emisss

Alla inlägg under januari 2011

Av emelie - 17 januari 2011 21:15

Blogga imorrn puss

Och god natt ! <3

Av emelie - 17 januari 2011 13:37

Hellu ! <3

Bloggade inte i går för att jag var typ helt utpumpad :$(berättar mer sen )

Men steff typ va här från halv 7 till halv 8 najjzz :DD

Och idag så var man i skolan skit kul att träffa folk :D (Y)

Men ska snart till åby typ om några minuter och så men

såklart ska ni få dagens outfits :D <3

Men bloggar när jag kmr hem så deså !:P <3

Vad ska ni göra idag då ? :D  <3


  Svart kofta - tror att jag fick av tess :D <3 teessyy.blogg.se

  Linne - JC :D <3

  SSS mjukisar - fått av Amanda eller Ebba :D <3

Puss !! <3

Peace of love !    

Av emelie - 16 januari 2011 19:55

Hellu :-) <3Nu halv sitter jag i soffan och myser med minhund mysigt :-* <33Ska titta på solsidan som börjar typ nu :-)))<333Bloggar innan jag går och lägger migPuss

Av emelie - 16 januari 2011 16:43

Hellu ! <3

Orkade inte fixa rummet tidigare idag så jag håller på att

små plockar nu . Pappa kom nyss in och sa att de var mat om 2 min

vi ska tydligen ytterfilè och klyftpotatis mums och så men

jag slänger in min outfits nu då :D <3

Vad har ni gjort idag ?? <3

ses puss



  Tröja - fått av emssi :D <3

leggins - fått av mickan :D <3

Av emelie - 16 januari 2011 11:55

Godmorgon eller aa !<3

vaknade tidigt men somnade om då ra :$

Men ska snart göra lite fixfix i rummet sen ett

videoinlägg asso rummet så de ska väl bli kul :D

eller nja tittar på nått pogram på svtplay

inte så kul !

men aaa vi ses sen

ska inte göra nått idag tror jag :$

kommer ni ihåg KOMMENTERA !! <333


tss visar outfitsen senare :¤

men jag fick skit ont i huvudet nyss BLÄBLÄ !! </3



Av emelie - 15 januari 2011 23:04

OM DIG SJÄLV
Ditt fullständiga namn? - Emelie elisabeht nordborg 
Vilket år är du född? - 2000
Är du nöjd med ditt liv? - Jaaa (:
Vad har du för mobil just nu? - Nokia 5230 
Vilket humör har du just nu? - Super glad, såklart! ;D


DIN FAMILJ
Hur många är ni i din familj? - 4 st
Bor alla i din familj hemma? - Aa
Är dina föreldrar skilda? - Neej;D
Vad heter alla i din familj? - Bror - Pontus , Mamma - Yvonne  - Pappa- daniel och hund - Dalton
Älskar du din familj vad som än händer? - såklart!



KOMPISAR
Har du många kompisar? - Jaa självklart!
Vad heter din bästa vän? - Har direkt inte nån bästa vän  :'(
 
Vem va du senast med? -Elin och Olivia :D <3
 

Har du mest tjej eller kill kompisar? - Öh, vet inte faktiskt .. ungefär lika många tror jag! (: Fast lite mer tjejer haha:P
Nämn några kompisar du älskar mest? - Älskar alla mina vänner ! <3
Vilka brukar du mest vara med? - I plugget wilma,elin,olivia,maria,hanna och hemma steff typ
Nämn nån kompis du tappat kontakten med och saknar? - Ehm.. typ ingen?


DIN FAVORIT
Mat? -Vet typ inte :$
Utomlandsresa? -Turkiet 2007 tror jag (:
Ditt favorit minne? - Har självklart många minnen med alla min underbaraste vänner!
Hemsida? - Bloggplatsen.se , Facebook och bdb :D
Sport? -Om man räknar med dans så blir de fan dans ju ! <3
Mobil? - iphone
Skola? - Öhhh ingeeeeen! ;o
Ålder? -  vet inte när man inte visste att man behöver så mkt för att orka :$

VAD DU TYCKER OM ALLA MÅNADER
Januari? - Tråkig vinter månag ..

Februari? - UTTRÅKAD månad .. o säkert slaaaask
Mars? - typ tråkig fast morbror fyller ju år så aa Älskar dig ! <3
April? - nja så där måga födelsedagar :D<3
Maj? - Det börjar bli sommar o varmt o man kan gå utan jacka!
Juni? - BÄSTAAAAA det blir sommarlov, bad, solaaaaaa och vaaaaaaaaaaaaaarmt! Och emiss fyller år då

Juli? - S O M M A R L O V hela månaden, mycke bad, sol o vaaaaaaaaaaarmt! NICE som fan! ;D
Augusti? - Skön månad utom slutet på månaden eftersom skolan börjar .
September? - Börjar bli kallt o man måste gå med tjocktröja i slutet av månaden säkert xD

Oktober? - Börjar bli ganska kallare då o då :/
November? - TRÅKIGASTE EVER!! Men jag och mamma fyller år

December? - Rolig vinter månad med Jul och Nyår! och bror och erica fyller år :D <3


DITT UTSEÉNDE
Din ögonfärg? -Blå
Din hårfärg? - Bruuuuuuuuuut!(fast vanlig blond men lite hårfärg ändrar på saker ;) <3)
Har du smink varje dag? - Jaa typ, inte om man är sjuk :@
Är du tjock eller smal? - vet inte 
Är du nöjd med ditt utseénde? - Njaa, ibland o ibland inte (:

Av emelie - 15 januari 2011 22:55

Hellu :D

kom hem vid ca 19:00 men vilade lite och så

har tittat på en film ! :D <3

Målade naglarna för 2 timmar sen typ har rätt så korta naglar

men jag pratade med mamma om de så vi ska göra nått åt

saken men asso de är de som är konsitgt att jag biter inte

på naglarna eller river sönder och sånt så ja men jag ska titta

vidare här på datan och sp men vi hörs ju imorrn !

glöm inte att kommentera ! <3

tss är de nått jag borde göra mer här i bloggen

kommentera eller så  ! <3

god nattt alla vi kanske hörs lite senare eller imorrn ! <3


  mina naglar också men de ser ut som att jag har skit långa men har verkligen

jätte korta

puss puss ! <3

Av emelie - 15 januari 2011 16:20

Hellu ! <3

Fick reda att vi skulle åka och äta kina mat så

blev jävlit glad och då började jag måla naglarna

öch byte mina linnen mot en tunika men

bloggar mer när jag kmr hem

Puss ! <3


  Satt på mig denna snygg va ?

tss kom ihåg att kommentera !!<333

Ovido - Quiz & Flashcards