emisss

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Teessyy.blogg.se !

Av emelie - 10 januari 2011 12:52

Tess du är väldigt bra på många sätt om man är

ledsen så pratar man med dig och allt blir lixom bara bra

du har jätte bra tips när man mår dåligt eller

om man mår bra lixom du kan hjälpa mig med allt

saknar dig massor du har ett hjärta av guld och

det är sorligt att vi inte träffas så mkt men vi måste träffas

i sommar .kan barra sitta och skriva i hundra år fast

de är ju lixom lite så här att man har allt man kan

berättta fast man kan inte utryka sig !

ville bara att du ska veta de jag saknar dig

så jävla mkt finns inte ett ord för hur mkt !

ÄLskar dig !


tyvärr har jag ingen bild :(

Men checka hennes blogg !<33

 
 
tess

tess

10 januari 2011 19:57

Sötis, saknar dig också lillen! kom ihåg vad jag har sagt, ska försöka träffa dig så mycket som ja kan i vår/sommar!
saknar dig också, och gör allt för att du ska må bra, du är ju ändå på sättovis min lillasyster, du hann bli det.

http://teessyy.blogg.se

emelie

10 januari 2011 21:00

aa jag saknar dig otroligt mkt bara att få dina kramar är så jävla skönt eller bara få stå brevid dig är skönt bara att känna att du är där !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 17 september 2011 12:46

BÖRJAT BLOGGA PÅ     emisss.myshowroom.se

Av emelie - 16 september 2011 15:51


Hejj !! <33 Måste ta de här snabbt men aja ! Imorse när jag kommer till skolan frågar alla mig om jag ska till åby ikväll jag bah vadåra ?? dom bah de är party !! Jag bah VAAAHH?? Nejj men jag och torres skulle dit efter skolan sen så messa ja...

Av emelie - 15 september 2011 14:51


Hejj ! <3 Webbar med emma nu =D <3 Så vi snackar om typ allt nä men lite småsaker ni vet ? ;) Men Kom hem för typ 1 ½ timme sen så jag har hunnit att städa rumnmet och ätit =D Men vill spela wii så ska nog göra de medans jag och emma we...

Av emelie - 12 september 2011 18:15


Hejj ! <3 Sorry att de är så sjukt dålig uppdatering i bloggen men har fan ingen lust ! Men återgå till något annat ! Sitter och pluggar försöker få klart alla läxor så jag kan börja plugga till mitt vikinga prov jag har på fredag så till...

Av emelie - 10 september 2011 11:16


¨God morgon !!! Eller inte morgon morgon men skit samma ! Iaf vaknade drog mig för att de är lördag och så sen vid halv 10 ,10 gick jag in och duscha sen så har jag fixat mig och tittar på tv och nu väntar jag på att mitt hår ska torka !! E...

Ovido - Quiz & Flashcards