emisss

Alla inlägg under juni 2011

Av emelie - 14 juni 2011 23:00

nI FÅR DEN IMORRN

Av emelie - 14 juni 2011 22:00

CHAAAAAAAA!!!

Har varit med tess nu ett tag och läst i hänt bild och typ spelat

kort '=p Har  även chattat med älskling ett tag =D<333

MEn idag var de bara skolavslutning och så najs ju sen

drog vi hem käkade sen far jag,Wilma och elin ner till Hanna och

bada,fixa,körde vattenkrig,spela kubb och typ körde tvspel och lite

andra småsaker ni vet ? =)

Sen far jag och mötte Gaja i centrum och hon ville att vi skulle fara

till åbygården som hade avslutning =( Men vi hade lite tävlingar ooch så

och vi var 3 lag OCH JAG OCH GAJA VANN najs va ?

Men aja sen typ jag,lyckan,Gaja och kaddy tog massa roliga kort med Kaddys

Iphone =p Och så sen så blir de stängt över sommaren =(brb ska hämta saft

tbx men iaf så de öppnar igen den 22 augusti fy skäms !!!!!!!!

Men aja imorrn ska de regna så ska väl se om Emma eller Gaja men först

måste jag ta itu med rummet =$ men vi hörs imorrn ! <333


  Lite suddig men sak samma ! <33

Puss

Av emelie - 14 juni 2011 19:28

Av emelie - 12 juni 2011 09:20

Hellu!!<3 Sorry för dålig uppdatering men ska börja igen nuMen iaf i torsdags fyllde jag år fick en XPERIA x8 pengar,Presentkort och lite små saker ska ta kort =DMen på tisdag är de skolavslutning så kloten är de bara städa och så . Idag ska jag städa rummet och så sen harjag inte planerat nått men om nått händer får ni reda på de Ligger och tittar på film och målar naglarna Puss <333PS.bloggar från mobilen ;D<33

Av emelie - 6 juni 2011 10:17

Chilla skainte byta bara ändra designen !

Av emelie - 5 juni 2011 23:34

God morgon ?

Hahah ne men ska berätta lite kort nu !


Är inte riktignörjd med denna blogg iaf men jag ska starta upp en ny men kmr

ha kvar den här i ca 1 vecka i fall ni vill se nått gammalt inlägg eller video

sen sätter jag lösenord så bara vissa vänner kan se aja Puss ska fixa allt nu !

 

Ovido - Quiz & Flashcards