emisss

Alla inlägg under juni 2011

Av emelie - 23 juni 2011 12:28

God morgon !Sitter i bilen ska till willys och handla med mamma,Pontus och tess..Men först en tit pådonken så nu aja jag beställa puss <3333

Av emelie - 22 juni 2011 21:07

Hej !

Just nu sitter jag vid pontus data och kollar runt (lånar allas data nu när min är på lagning..) men iaf mamma,Pontus och tess tittar på film och jag pallar inte imorrn blir de kanske muskö najs ju frågade steff om hon skulle me men de blev inte så för att hon skulle vara med några andra sånt är livet men tess och pontus är med ändå så de blir bryggan där och så =D

Men nu ska jag göra nått annat vi hörs puss ! Söta.se =)  

Av emelie - 22 juni 2011 17:34

Tjaba tjena hallå =D <33

sitter i köket nu och så medans maten ska lbi klar..

Idag har jag väl inte gjort så himla mkt,vaknade typ vid 10 sen vi skulle åka och bada men de blev typ inte så för de blir så himla kallt ute så vi sket i de..

Sen har jag bara legat och tittat på tv och så .

igår hände de inte heller så mkt.. vi typ satt och spela kort hela dagen

sen vid typ kl11 på kvällen så ville tess börja ta kort inför sin nya header

och jag fick ta kort tog ett för j*vla bra kort men de var nått på linsen som

suddade till de j*vla skit iphone (gillar dom men inte just då...)

Men vi ksulle igenkligen till muskö idag och hälsa på mormor och morfar som sagt så blev de inge bra väder och ännu dåligare där tydligen ( de är vi vattnet typ på en båt)

och isommar om de inte är allt för dåligt väder ska jag få bo där nere med en kompis 1 vecka eller 1 helg beror på men de är fett najs där lungt ingen mamma som tjata,

bryggan varje dag sooooooooooooooool BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD

och allt skit najs men aja . Snart är maten klar och vi väntar å att tess och pontus ska komma hem men aja vi hörs ni får att inlägg lite senare Puss ! <3

Av emelie - 20 juni 2011 12:21

Hellu ! =) <3

Som sagt de är typ ingen bloggning men de är så de är..

min data har gott sönder eller skärmen är trasig och mamma är och

lämnar in den nu men iaf och då har jag inget jag kan blogga på

tråkigt.se i know men vi får se kanske kan mobilblogga och så men de är inte lika

roligt kan typ inte ladda upp masa bilder!! ska se om jag kan låna mammas data

tills detta är klart eller dela med henne men aja tråkig fakta..

juste nu lånar jag den medans hon åker till elgiganten är själv hemma..

Men idag vet jag inte vad som händer har också städat lägenheten och så

eller köket,vardagsrummet och mitt rum

Jag och älskling kanske ska träffas annars så blir de nog Emma !

Men ni får ha de bäst Saknar att sitta och blogga här på en data för er men

aja de är svårt att avsluta inägget men

Puss ! <33333333333333



  När jag var på sjukhuset.. (LÄNGE SEN !!!)   Bilen påväg hem   Nyår där nånstans


PS. Alla bilder är gammla lånade av mamma ! <33

Av emelie - 15 juni 2011 22:06

Godafton eller ?

Aja Har varit i handen med tess idag och så najs jue !

hittade inte så mkt men lite iaf ska snart ta kort sen får ni

bilderna i ett annat inlägg träffade Gaja en stund idag

Men nu måste mina naglar också torka har världens colaste färg =D

BIld kmr CHILLA MORFAR (gaja du fattar ? =p <3)

VAd har ni gjort idag ? (KOMMENTERA !!! )

Vi hörs ! <333


Hihi ! <3   I love you ! <3

Av emelie - 15 juni 2011 13:05

 sitter på gajas gård och snackar =Omen aja ni får ett inlägg när jag kmr hem =D

Av emelie - 15 juni 2011 11:00

Sminkningen på Skolavslutningen ! *=D 

  I LOVE IT !!!   När jag och mamma va i stan blev de här att äta =D   köpte den här !   Och den   _Och den  Kappahl - 99 kr   Lika dan fast i orange !   Fick av mamma Gullig ?   Haha var bara tvungen =D   Lite av presenterna som jag fick på min födelsedag   10 st fick man (Y)   Presentkort på H&M 200kr av anders,helena och emmy   Suddig men aja fick av mamma   Av FarmorParfym Av Nina   Hårfärg av mammaSmygtitt ;D     Och ungefär så blev de Mer bilder av igår hos hanna   Poolen vi badade i   Min bikini   Sen körde vi kubb

  Sen far jag till åby och mötte Gaja som ni vet åt tårta och körde tävlingar

och jag och gaja vann

  Min snygga hallonläsk =D

Av emelie - 15 juni 2011 10:01

God morgon !

Har varit vaken en stund nu men orkade inte blogga men nu

gör jag ju de ;D

Idag vet jag inte vad som händer de är typ lite moligt och blåser

men aja lovade ju att ni skulle få en bildbomb i går men jag orkade

inte för hade varit vaken sen 7 liksom inte så nice ?

MEn oom ca 50 min får ni den LOVAR

Aja ska hoppa in i duschen sen klä på mig och se om nån vill träffas ?

Juste första dagen på sommarlovet =)

Aja Puss !

                                                                       

Ovido - Quiz & Flashcards