emisss

Alla inlägg under februari 2011

Av emelie - 1 februari 2011 07:30

Så nu är jag klar med allt och ska till skolan nu :))

vi ses ! puss


  Gjorde den nyss :D

Av emelie - 1 februari 2011 06:45

Heej igen !

tänkte berätta mina morgon rutriner

1.gå på toa!

2.Klär på mig mina kläder ! (lägger upp kläder på kvällen innan)

3.sminka mig och fixa håret och accessoarer

4.äter frulle !!

5.Borstar tänderna och om jag har tid så bloggar jag annars direkt till plugget !

Så är de på morgonen här men på helgerna ser de lite förändringar på morgonen !


Hur ser era morgon rutriner ut? kommentera !<33

Av emelie - 1 februari 2011 06:38

Rast nu !

har de as bra vi ska upp till matsalen och träna på en dans dåra

!:D

vi ses puss

Av emelie - 1 februari 2011 06:14

God morgon

Nu tänker ni vrf är du vaken kan berätta

Vaknade vid 1 sov till 3 och vakna nu fett jobbigt

men de kommer tidinstälda inlägg för att jag kmr typ komma

hem från skolan vid ett eller så drar vi till åby :D

Ska sova hos mormor idag för morfar ska på nån mässa

och va kvar där över natten :)

men vi ses :)

Ovido - Quiz & Flashcards