emisss

Alla inlägg under februari 2011

Av emelie - 12 februari 2011 11:48

Dålig upptatering men jag har inte orkar bloggatLigger i soffan med 39,5 feber,hosta,ont i huvudetoch ont i magen .har inte ätit nått de tråkigaär att jag och några kompisar ska visa en dansPå tisdag för hela skolan men nu ska jag tittapå tv de är Camp Rock 2 nu på disney channel :)) Men de kmr lite mer inlägg under dan PUSS <33333333

Av emelie - 8 februari 2011 14:53

Ä nu ska jag i väg men jag mobilbloggar sen, kom på att

jag skulle till handen efter men mobilbloggar trotts allt

Puss och hej ! <3


Av emelie - 8 februari 2011 14:51

Hej hej jag har inte bloggat en del men skit samma

de kmr ett videoinlägg

puss och hej

Av emelie - 2 februari 2011 07:00

Har vaknat hos mormor :D

men ska göra iårdning mig nu ! :D

så vi ses under dan :D


ha en najs dag !

H

Av emelie - 1 februari 2011 17:30

Hellu :D

Sitter i en av fotöljerna här hos mormor

har precis ätit mat var skitgott ! :D <3

Sen så aa sitter vid datan nu :) <3

Men de blir innan jag går och lägger mig då

Puss ha de bra !

Av emelie - 1 februari 2011 16:00

Heej sötissar ! <3

Nu håller mormor på med maten och så :D <3

Är as hungrig och så men maten kmr väl snart ! <3

men vi ses puss ! <3

Av emelie - 1 februari 2011 14:05

Heej heej

Sitter och väntar på att mina naglar ska torka !

Sen drar jag till mormor och datan blir så att den kmr med ! :D

Så de blir lite inlägg senare dåra ! :D

Ska äta där och jag har packning med mig dåra men aa hon är och

handlar så jag väntar på att hon ska komma hem :P

Men vi ses

Puss

PS. Jag skulle blogga från min mobil men de gick inte så aa vi får seom de

går i morrn + outfits kmr senare hon mormor !


  Mamma har samlat på tänd stickor och en av dom ser ut så här !:D<3

Ovido - Quiz & Flashcards