emisss

Alla inlägg under november 2010

Av emelie - 5 november 2010 10:27

Tjaba ! <3

ska hälska på bror idag på nått lan med

han tjej nån annnan tjej som går i doms

klass och pappa ska åka efter 2 :O

sen ska jag va med bästa vännen   

va på eriksdagsbadet igår blev inga bilder

pallade inte men men   

men ska gå och sminka mig nu ses

slänger in en outfits snabbt    


  typ tunika-vet inte

  strumpbyckor - fått av nån

  halsband ett hjärta -kicks


peace and love     


Av emelie - 4 november 2010 18:39

Heej !

Kommer kunna blogga ännu mer nu

för jag har fått en data men

jag orkar inte blogg mer idag

men ni kan få se bilder !   


jag just nu !  

Av emelie - 2 november 2010 13:17

Heej !

är på åby nu och ni kan få se en liten bild på mitt hår pallar inte blogga

här ni får en bild nu ! <333


mitt hår är as mörk

Puss ! <3333

Ovido - Quiz & Flashcards